Specjalista ds. obsługi klienta w dziale obsługi klienta i logistyki

  • Dabrowka
  • Manpowergroup Sp. Z O.o.
Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę! Zadania: Wprowadzanie zamówień do systemu  Wysyłanie potwierdzeń zamówień Klientom Tworzenie i aktualizacja ewidencji bazy Klientów  Fakturowanie zrealizowanych zamówień oraz śledzenie ich statusu  Planowanie wysyłek  Logistyka transportu/wysyłki – organizacja, współpraca z firmami transporotowo-logistycznymi Komunikacja z Klientem zarówno telefoniczna jak i mailowa  Przygotowywanie niezbędnych dokumentów handlu międzynarodowego  Przetwarzanie zamówień w ERP, przygotowanie odpowiednich dokumentów wysyłkowych  Aktywny udział w udoskonalaniu systemu ERP Wsparcie Seniora Logistyki i Specjalisty Logistyki w zakresie obsługi Klienta i realizacji wysyłek  Wykonywanie zlecenia zgodnie z procedurami i polityką firmy Wymagania: Wykształcenie średnie lub wyższe Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 Znajomość języka francuskiego będzie dodatkowym atutem Dobra organizacja pracy i zdolności komunikacyjne Dokładność, terminowość w wykonywaniu zadań Postawa prokliencka oraz umiejętność pracy z klientem Bardzo dobra znajomość pakietu Office Mile widziane doświadczenie w programach ERP Umiejętność obsługi komputera i pakietu Microsoft Office Umiejętność pracy w zespole Oferta: Umowa o pracę bezpośrednio z naszym Klientem  Atrakcyjne wynagrodzenie  Dodatki: za dojazdy do miejsca pracy, do posiłków, dofinansowanie nauki języków obcych Możliwość rozpoczęcia pracy w godzinach 7-9 Oferta dotyczy pracy stałej.