Specjalista Call Center

  • Wejherowo
  • Optimen Energy S.a.
Optimen Energy S.A to koncesjonowana spółka obrotu energią elektryczną specjalizująca się w rozwiązaniach energetycznych dla małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Jesteśmy częścią grupy kapitałowej Harvent - wiodącego, funduszu inwestującego m.in. w odnawialne źródła energii w Polsce. Współzałożycielami i kluczowymi menadżerami są byli członkowie zarządu największej, prywatnej spółki energetycznej i trzeciej, największej spółki obrotu w strukturach grupy energetycznej należącej do Skarbu Państwa. Jeśli jesteś gotowy do działania w niesformalizowanych strukturach, adaptujących się do dynamicznie zmieniającego rynku energii i chcesz uczestniczyć w budowaniu nowego, silnego podmiotu z zapleczem kapitałowym oraz merytorycznym - Dołącz do Nas Zakres pracy na stanowisku obejmuje kontakt z Klientami z bazy cold oraz z Klientami zainteresowanymi już wcześniej współpracą. Stanowisko ścisłe powiązane jest ze współpracą z Key Account Managerami. Praca odbywa się poprzez system Focus Contact Center. Twój zakres obowiązków: Aktywne poszukiwanie klientów poprzez własny research, dostępne bazy, Rozmowy telefoniczne z klientami i nawiązanie współpracy (cold calling) Uzupełnianie bazy danych, Przekazywanie potencjalnego klienta do dalszego kontaktu w zależności od segmentu i wielkości klienta, Przygotowywanie i przesyłanie ofert handlowych, Prowadzenie korespondencji mailowej z klientami, Weryfikacja dokumentacji klienta m.in. pod względem kompletności i poprawności danych, Codzienna współpraca i komunikacja z działem sprzedaży, Sprzedaż bezpośrednia, Opieka posprzedażowa, Budowanie relacji sprzedażowych. ✅ Nasze wymagania: Doświadczenie w sprzedaży telefonicznej w sektorze B2B minimum rok - mile widziane doświadczenie w branży energetycznej, Biegła znajomość języka polskiego, zarówno w mowie jak i piśmie, Znajomość MS Office ze szczególnym uwzględnieniem Excela , Profesjonalizm i podejście biznesowe, umiejętność zachowania się w relacjach biznesowych i kontakcie z klientem, Wysokie umiejętności komunikacyjne, wytrwałość, pozytywne nastawienie, umiejętności sprzedażowe, dobra organizacja pracy, Doświadczenie w przeprowadzaniu sprzedażowych wideo spotkań, Chęć do podejmowania nowych wyzwań, umiejętność szybkiej nauki, Znajomość angielskiego na poziomie min. B1, zarówno w mowie jak i piśmie. Benefity: Umowa B2B (urlop płatny) Elastyczny czas pracy Szkolenia Wynagrodzenie i forma zatrudnienia: Okres próbny (6 mcy) – B2B: 5000 netto, UZ: 4500 brutto, Zatrudnienie – B2B (preferowane): 6500 netto, UZ: 6000 brutto System prowizyjny od początku okresu zatrudnienia JAK WYGLĄDA NASZ PROCES REKRUTACYJNY? Jeśli Twoje CV spełni nasze oczekiwania, możesz spodziewać się: Telefonu od Ewa Marciniuk z działu HR. Spotkania online z Ewa Marciniuk , żeby się lepiej poznać. Finał to spotkanie z naszym CEO – Ewa Marciniuk Prezes Zarządu Paweł Bakun.