HR Generalist / HR Specialist

  • Poznań
  • Hrshapers
Naszym klientem jest firma z pasją do innowacji i kreatywnego produktu do marketingu. Od lat dostarczają klientom rozwiązania IT, w zakresie efektywności zarządzania procesami w przedsiębiorstwach. W zawiązku z rozwojem firmy, poszukują osobę na stanowisko HR Generalist / Specjalista HR. Siedziba: Poznań Wynagrodzenia: 5000.00 - 6000.00 brutto UoP 7000-00 - 8000.00 B2B Co możemy Ci zaproponować: pracę w modelu hybrydowym ( 2 dni zdalnie, 3 dni w biurze) elastyczne godziny pracy, elastyczna forma zatrudnienia (Umowa zlecenie, Umowa o pracę, B2B), pracę w zgranym zespole pracowników, którzy chętnie podzielą się swoją wiedzą oraz doświadczeniem karty Sodexo, (Lunch lub Multisport do wyboru) jasna ścieżka kariery, szkolenia, kurs języka angielskiego. Zakres obowiązków:   Prowadzenie wszystkich procesów związanych z personelem, od rekrutacji,  zarządzania dokumentacją pracowniczą, rozwój zawodowy, aż po utrzymanie pozytywnej kultury organizacyjnej ( w tym np. życzenia dla pracowników na urodziny).  Samodzielne stanowisko osadzone w dziale administracji i marketingu (aktualnie zespół liczy 3 pracowników), prowadzenie dokumentacji dotyczącej ewidencji i rozliczania czasu pracy, udział w tworzeniu regulaminów i procedur wewnętrznych z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, dopasowanie treści umów o pracę, B2B i innych do standardów rynkowych, specyfiki stanowiskowej uwzględnionej w opisach stanowisk i matrycy kompetencji, rekrutacja pracowników, wdrażanie nowych pracowników oraz pomoc w planowaniu szkoleń, utrzymywanie pozytywnych relacji z pracownikami, udzielanie informacji oraz wsparcie w rozwiązywaniu problemów, sporządzanie niezbędnych raportów, sprawozdań i analiz na potrzeby wewnętrzne i instytucji zewnętrznych, wprowadzenie, inicjowanie ocen okresowych (dwa razy w roku marzec, wrzesień). Ocena wg. regulaminu odbywa się raz w roku. Prowadzenie ocen wydajności, zarządzanie systemami ocen. Wprowadzenie feedbacku i oceny 360, dbanie o kulturę organizacyjną w firmie, planowanie oraz nadzór nad działaniami Employer Branding oraz CSR.   Nasze wymagania:   Przynajmniej 2 lata doświadczenia jako HR Generalist, HR Specialist w wewnętrznym dziale HR, wykształcenie wyższe – mile widziane kierunkowe: zarządzanie zasobami ludzkimi, socjologia, prawo lub pokrewne, z najomość narzędzi sourcingowych, umiejętność planowania i organizowania procesów HR, zaangażowanie, samodzielność i inicjatywa w działaniu, u gruntowana wiedza i doświadczenie w realizacji wyżej wymienionych zadań, znajomość Kodeksu Pracy i przepisów okołokodeksowych,. bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności Power Point i Excel, samodzielność, orientacja na osiąganie celów, umiejętność pracy zespole, wysokie standardy etyczne i moralne, rzetelność i odpowiedzialność, umiejętność pracy pod presją czasu w dynamicznie zmieniającym się środowisku.