.. code, video games at work, coffee / tea, drinks, parking space for employees, leisure zone, extra social benefits, sharing the costs of tickets to the movies, theater, holiday funds, sharing the costs of holidays for kids, christmas gifts, employee referral program, opportunity to obtain permits and .. inny
Naszym klientem jest firma z pasją do innowacji i kreatywnego produktu do marketingu. Od lat dostarczają klientom rozwiązania IT, w zakresie efektywności zarządzania procesami w przedsiębiorstwach. W zawiązku z rozwojem firmy, poszukują osobę na stanowisko HR Generalist / Specjalista HR. Siedziba: Poznań Wynagrodzenia: 5000.00 - 6000.00 brutto UoP 7000-00 - 8000.00 B2B Co możemy Ci zaproponować: pracę w modelu hybrydowym ( 2 dni zdalnie, 3 dni w biurze) elastyczne godziny pracy, elastyczna forma zatrudnienia (Umowa zlecenie, Umowa o pracę, B2B), pracę w zgranym zespole pracowników, którzy chętnie podzielą się swoją wiedzą oraz doświadczeniem karty Sodexo, (Lunch lub Multisport do wyboru) jasna ścieżka kariery, szkolenia, kurs języka angielskiego. Zakres obowiązków: Prowadzenie wszystkich procesów związanych z personelem, od rekrutacji, zarządzania dokumentacją pracowniczą, rozwój zawodowy, aż po utrzymanie pozytywnej kultury organizacyjnej ( w tym np. życzenia dla pracowników na urodziny). Samodzielne stanowisko osadzone w dziale administracji i marketingu (aktualnie zespół liczy 3 pracowników), prowadzenie dokumentacji dotyczącej ewidencji i rozliczania czasu pracy, udział w tworzeniu regulaminów i procedur wewnętrznych z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, dopasowanie treści umów o pracę, B2B i innych do standardów rynkowych, specyfiki stanowiskowej uwzględnionej w opisach stanowisk i matrycy kompetencji, rekrutacja pracowników, wdrażanie nowych pracowników oraz pomoc w planowaniu szkoleń, utrzymywanie pozytywnych relacji z pracownikami, udzielanie informacji oraz wsparcie w rozwiązywaniu problemów, sporządzanie niezbędnych raportów, sprawozdań i analiz na potrzeby wewnętrzne i instytucji zewnętrznych, wprowadzenie, inicjowanie ocen okresowych (dwa razy w roku marzec, wrzesień). Ocena wg. regulaminu odbywa się raz w roku. Prowadzenie ocen wydajności, zarządzanie systemami ocen. Wprowadzenie feedbacku i oceny 360, dbanie o kulturę organizacyjną w firmie, planowanie oraz nadzór nad działaniami Employer Branding oraz CSR. Nasze wymagania: Przynajmniej 2 lata doświadczenia jako HR Generalist, HR Specialist w wewnętrznym dziale HR, wykształcenie wyższe – mile widziane kierunkowe: zarządzanie zasobami ludzkimi, socjologia, prawo lub pokrewne, z najomość narzędzi sourcingowych, umiejętność planowania i organizowania procesów HR, zaangażowanie, samodzielność i inicjatywa w działaniu, u gruntowana wiedza i doświadczenie w realizacji wyżej wymienionych zadań, znajomość Kodeksu Pracy i przepisów okołokodeksowych,. bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności Power Point i Excel, samodzielność, orientacja na osiąganie celów, umiejętność pracy zespole, wysokie standardy etyczne i moralne, rzetelność i odpowiedzialność, umiejętność pracy pod presją czasu w dynamicznie zmieniającym się środowisku.