Kupiec Home

  • Poznań
  • Pepco
Polubisz swoją pracę w Pepco, ponieważ gwarantujemy Ci: Pracę w międzynarodowej firmie, która znalazła się na liście najlepszych pracodawców w Polsce wg Forbes i jest uwielbiana przez miliony konsumentów w Polsce i Europie. Konkurencyjne wynagrodzenie i autentyczne możliwości awansu – rozwój naszych pracowników jest podstawą naszej strategii Prywatną opiekę medyczną oraz ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach, żebyś czuł/czuła się bezpiecznie. Platformę benefitową z mnóstwem możliwości – wydarzenia, zagraniczne wycieczki, bony na zakupy, itd. – każdy znajdzie coś dla siebie. Zniżki na zakupy w sklepach Pepco - kupuj ulubione produkty w świetnych cenach. Pracę w centrali firmy działającej w 18 krajach Europy – np. rano łączysz się z Litwą, lunch spędzasz z Chorwacją, a na popołudniową kawkę łączysz się z Włochami. Możliwość rozwijania kompetencji językowych w ramach pracy w międzynarodowym środowisku. Liczne darmowe szkolenia, kursy oraz webinary – mamy tego tyle, że na pewno znajdziesz coś dla siebie. Bezpłatne konsultacje psychologiczne, prawne oraz finansowe w ramach programu wsparcia pracowników – Twoje samopoczucie jest dla nas ważne Przyjazną atmosferę oraz wsparcie koleżanek i kolegów, którzy chętnie dzielą się ekspercką wiedzą – mimo tego, że jesteśmy naprawdę dużą organizacją, udało nam się zachować miłą, nieformalną atmosferę. Pracę w wyjątkowej kulturze organizacyjnej - Pepcoolturze, gdzie wypracowane przez nas misja, wizja i wartości to fundamenty naszej codziennej pracy. Twój zakres obowiązków: Zwiększanie sprzedaży i zysków na podległej kategorii HOME Tworzenie optymalnej oferty i budowanie struktury asortymentowej w zakresie strategii, wyceny, jakości, w tym tworzenie brief’ów dla nowych produktów zgodnie z trendami rynkowymi Monitorowanie działań konkurencji, poszukiwanie nowych rozwiązań, inspiracji zarówno produktów jak i trendów w kierunku rozwoju nowych kategorii produktów Współpraca z dostawcami i biurami zakupów PGS w Europie i w Azji Ciągle doskonalenie źródeł pozyskiwania produktów oraz poszukiwanie alternatywnych opcji – nowe rynki i nowi dostawcy oraz współpraca z biurem sourcingowym Monitorowanie poziomu sprzedaży i zapasów oraz rotacji zapasów w zależnych działach Rozwój oferty handlowej, zarządzanie sprzedażą Planowanie, organizowanie i nadzór pracy podległego pracownika Odpowiedzialność za realizację prac zgodnie z wszystkimi podstawowymi procesami wynikającymi z wytycznych firmy Nasze wymagania: Min. 3 lata doświadczenia w roli kupieckiej w kategorii Home Doświadczenie w negocjowaniu kontraktów z dostawcami zagranicznymi Wykształcenie wyższe (min. licencjat) – preferowane kierunki: handel, ekonomia, towaroznawstwo Rozumienie potrzeb klienta, samodzielne dostrzeganie funkcjonalności produktów Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2) Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office – w szczególności Excel Zdolności analityczne, bardzo dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy pod presją czasu Gotowość do podróży służbowych do 25% czasu pracy (Europa, Azja) Gotowość do pracy w modelu hybrydowym ( min. 3 dni pracy stacjonarnej w tygodniu w Poznaniu) Prawo jazdy kat. B.