Poszukiwany Specjalista ds. social mediów

  • Hajnówka
  • Aneta Kwiatkowska
Poszukujemy Specjalistki lub Specjalisty do social mediów -  administrowanie naszymi kontami w mediach społecznościowych i automatyzacja działań marketingowych. Będziesz odpowiedzialna lub odpowiedzialny za tworzenie oryginalnych treści tekstowych i video, zarządzanie postami i odpowiadanie obserwującym/potencjalnym Klientom. Będziesz  zarządzała lub zarządzał wizerunkiem naszej firmy w spójny sposób, aby osiągnąć cele marketingowe i sprzedażowe. Poszukujemy osoby która chciałaby dołączyć do zespołu tworzącego start up i  wejść do organizacji na początkowym etapie jego rozwoju. Działamy w  branży fintech, security dostarczając usługi dla firm i osób fizycznych. Pierwsze publiczne ogólnodostępne testy  usługi rozpoczynamy w tym roku. Jako Specjalistka lub Specjalista  ds. social mediów oczekujemy, że będziesz na bieżąco z najnowszymi technologiami cyfrowymi i trendami w sm. Powinnaś/powinieneś mieć wysokie umiejętności komunikacyjne i umieć w sposób kreatywny przenieść nasze cele, nasz przekaz oraz nasze poglądu do Internetu. Musisz być w stanie obsługiwać naszą obecność w mediach społecznościowych, zapewniając wysoki poziom ruchu internetowego i zaangażowania klientów. Obowiązki Przeprowadzanie badań na temat aktualnych trendów i preferencji odbiorców; Projektowanie i wdrażanie strategii mediów społecznościowych w celu dostosowania do celów biznesowych; Wyznaczanie konkretnych celów i raportowanie ROI; Generowanie, edytowanie, publikowanie i udostępnianie ciekawych treści (np. oryginalnego tekstu, zdjęć, filmów i wiadomości); Monitorowanie wskaźników SEO i ruchu internetowego; Współpraca z innymi Zespołami, takimi jak  dział sprzedaży i obsługi klienta w celu zapewnienia spójności marki; Współpraca ze Specjalistami zewnętrznymi – graficy, webmasterzy; Komunikacja z obserwującymi/potencjalnym Klientem - terminowe odpowiadanie na zapytania i monitorowanie opinii Klientów; Nadzór nad wyglądem kont w mediach społecznościowych (np. okładka osi czasu na Facebooku, zdjęcia profilowe i układ bloga); Sugerowanie i wdrażanie nowych funkcji w celu rozwijania świadomości marki, takich jak promocje, konkursy akcje społeczne; Bycie na bieżąco z aktualnymi technologiami i trendami w mediach społecznościowych, narzędziach projektowych i aplikacjach. Wymagania i umiejętności Dobrze gdybyś miała/miał następujące umiejętności; Udokumentowane doświadczenie zawodowe na stanowisku specjalisty ds. social mediów; Doświadczenie w zarządzaniu treścią; Doskonałe lub bardzo dobre umiejętności copywriterskie; Umiejętność dostarczania kreatywnych treści (tekst, obraz i video); Solidna znajomość SEO, badania słów kluczowych i Google Analytics; Znajomość oprogramowania automatyzującego marketing np. GetResponse; Znajomość internetowych kanałów marketingowych; Doskonałe umiejętności komunikacyjne; Umiejętności analityczne; Dyplom licencjata w dziedzinie marketingu lub innej odpowiedniej dziedzinie lub udokumentowane doświadczenie wraz z protfolio projektów; Co proponujemy? Udział projekcie start up; Premie za osiągniecie celów; Adekwatne do doświadczenia wynagrodzenie; Formę współpracy B2B Pracę zdalną   Jesteśmy grupą osób, które lubią rozmawiać i  wspólnie tworzą środowisko w którym pracują. Cenimy komfort współpracy, uśmiech, wsparcie, zrozumienie, satysfakcję Poznajmy się wzajemnie przez pierwsze 3-6 miesięcy a potem wspólnie podejmiemy decyzję co dalej