Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

  • Krosno
  • Nazwa.pl
Marka nazwa.pl jest częścią NetArt Group, który działa globalnie w prawie 100 krajach na całym świecie. Dostarczamy usługi w technologii CloudHosting, w tym pocztę biznesową CloudMail z pełną ochroną 2FA. W naszej ofercie, oprócz hostingu, dostępne są serwery VPS, usługi Cloud Backup, Mail Backup, nowoczesne certyfikaty SSL ECDSA i usługi CDN. Umożliwiamy rejestrację ponad 300 różnych rozszerzeń domen. Jesteśmy operatorem własnej chmury obliczeniowej. Działamy zgodnie z normą bezpieczeństwa informacji ISO 27001, świadcząc usługi w nowoczesnych Data Center zlokalizowanych w Europie, Ameryce Północnej i na innych zamieszkałych kontynentach. Przepustowość sieci nazwa.pl do innych operatorów wynosi ponad 400 Gbps, a jako uczestnik kluczowych dla globalnego Internetu punktów wymiany ruchu zapewniamy Klientom szybką międzynarodową transmisję danych. Kompleksowość i innowacyjność to główne cechy naszej oferty, która jest wybierana przez użytkowników oczekujących nowoczesnych i zaawansowanych usług. Klienci nazwa.pl otrzymują wsparcie techniczne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku, a kontakt z zespołem pomocy technicznej możliwy jest przez infolinię, czat, pocztę e-mail i media społecznościowe. Od 1997 roku z usług NetArt Group skorzystało już ponad 1 000 000 Klientów, którzy zarejestrowali ponad 5 000 000 domen, uruchomili ponad 500 000 hostingów i aktywowali ponad 1 000 000 certyfikatów SSL. Spółka nazwa.pl wraz ze wszystkimi spółkami celowymi zatrudnia blisko 300 pracowników, których praca skoncentrowana jest na dostarczaniu usług na najwyższym światowym poziomie. Łączy młodość i doświadczenie. Kilkudziesięciu pracowników nazwa.pl jest już z nami ponad 10 lat, a średni staż w nazwa.pl wśród wszystkich zatrudnionych osób to prawie 5 lat. Firma nazwa.pl została nagrodzona przez Państwową Inspekcję Pracy w ramach konkursu „Pracodawca – organizator pracy bezpiecznej”. Spółka odznaczyła się nie tylko doskonałym przestrzeganiem przepisów prawa pracy, ale również wprowadzeniem szeregu istotnych udogodnień, których celem była poprawa jakości pracy i zadowolenia pracowników. Szukamy osoby, która będzie odpowiedzialna za kontakt z Klientami poprzez różne kanały komunikacji (telefon, poczta elektroniczna). JAKO LIDER TECHNOLOGICZNY OFERUJEMY: • pracę w organizacji o wiodącej pozycji na rynku, • rozwój w największej firmie w Europie Środkowo-Wschodniej świadczącej usługi hostingu w chmurze, • udział w ekscytującej ekspansji zagranicznej na 160 rynków całego świata, • profesjonalny proces wdrożenia, • możliwość realizowania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań, • szeroka perspektywa awansu w strukturach organizacji, • możliwość pracy w 100% zdalnej, • rozbudowane zaplecze socjalne oraz system licznych benefitów, • wydarzenia firmowe sprzyjające integracji zespołów, • stałe podnoszenie kompetencji poprzez rozwinięty system szkoleń, • elastyczną formę współpracy, • nowoczesne i dobrze skomunikowane biuro w Krośnie. PROFIL KANDYDATA: • łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz swobodnej konwersacji z innymi osobami, • chęć poszerzania wiedzy oraz otwartość na codzienne wyzwania, • doświadczenie w obsłudze Klienta, • umiejętność sprawnego tworzenia komunikatów związanych z obsługą Klienta, • umiejętności wyszukiwania, selekcji i porządkowania informacji z Sieci. ZAKRES ZADAŃ I ODPOWIEDZIALNOŚCI: • telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta w zakresie świadczonych usług, • negocjacje warunków przedłużenia umów z obecnymi Klientami, • oferowanie dodatkowych usług odpowiadających na aktualne potrzeby obsługiwanych Klientów, • budowanie długotrwałych relacji z Klientami oraz tworzenie pozytywnego wizerunku firmy. Podoba Ci się taka perspektywa? Aplikuj za pomocą formularza! https://nazwapl.elevato.net/pl/mlodszy-specjalista-ds-obslugi-klienta-zespol-utrzymania-klienta,ja,1301