Inżynier Jakości ds. Kontaktów z Klientem

  • Bielsko-Biała
  • Shiloh Industries Sp. Z O.o.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Inicjowanie działań korygujących i zapobiegawczych w wyniku obserwacji niezgodności Raportowanie wskaźników jakościowych dotyczących realizacji produktu zgodnie z terminarzem Wsparcie produkcji dla realizacji procesów produkcyjnych oraz prowadzenie działań korygujących Utrzymywanie pełnej komunikacji z klientem w sprawach jakości Rozwiązywanie problemów dotyczących procesów i produktów Realizacja audytów systemu i procesu WYMAGANIA: Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku w branży automotive – warunek konieczny Wykształcenie wyższe techniczne Komunikatywny język angielski w mowie i piśmie Uprawnienia Audytora wewnętrznego IATF 16949 Znajomość metody i technik kompleksowego Zarządzania Jakością (TQM) Znajomość narzędzi jakości i rozwiązywania problemów (PDCA, Kaizen, Poka-Yoke, 5 WHY, Diagram Ichikawy, Metoda A3) Znajomość Analizy Przyczyn i Skutków Wad (FMEA) Znajomość Normy IATF 16949 Znajomość podstawowych narzędzi Lean Manufacturing (5S, SMED, SPC, MSA, PPAP, APQP) Znajomość pakietu MS Office, zasady działania i obsługi systemu MRP (IFS) Inicjatywa i otwartość na zmiany (ciągłe doskonalenie) Odpowiedzialność Komunikatywność i umiejętność współpracy Orientacja na cele i osiąganie wyników OFERUJEMY: Atrakcyjne wynagrodzenie Możliwość rozwoju zawodowego Atrakcyjny pakiet socjalny, między innymi: Stołówka pracownicza oraz obiady dofinansowane przez firmę Program ubezpieczenia grupowego oraz program emerytalny Nagrody za każde 100 dni bez wypadku „Wczasy pod gruszą” Dopłata do biletów miesięcznych Program multisport Piknik z licznymi atrakcjami dla pracowników i ich rodzin Parking pracowniczy Elastyczny czas pracy