Dyrektor Samorządowego Żłobka

  • Siechnice
  • Gmina Siechnice
Dyrektor Samorządowego Żłobka Miejsce pracy: Siechnice Twój zakres obowiązków reprezentowanie żłobka na zewnątrz; dokonywanie czynności prawnych i składanie oświadczeń woli w imieniu organu prowadzącego na mocy udzielonych pełnomocnictw i upoważnień; zarządzanie powierzonym majątkiem; prawidłowa realizacja polityki kadrowej i płacowej w żłobku; dokonywanie oceny pracy pracowników oraz prowadzenie awansu zawodowego pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Nasze wymagania 1) obywatelstwo polskie, obywatelstwo kraju Unii Europejskiej lub kraju, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP; 2) wykształcenie wyższe, w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, preferowane wykształcenie magisterskie, oraz co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy z dziećmi albo co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe oraz 5 lat doświadczenia w pracy z dziećmi; 3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 4) stan zdrowia umożliwiający zatrudnienie na ww. stanowisku; 5) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 6) niekaralność zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi; 7) znajomość przepisów prawa w zakresie niezbędnym dla wykonywania zadań na stanowisku dyrektora żłobka, w szczególności ustaw: a) ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postepowania administracyjnego, b) ustawa z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3, c) ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, d) ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, e) ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, f) ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, g) oraz przepisów bhp i ppoż, 8) nieposzlakowana opinia. Mile widziane doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania zespołem i koordynacji działań; umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi; umiejętność podejmowania decyzji; umiejętność praktycznego stosowania przepisów; umiejętność analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych; umiejętność opracowywania projektów aktów prawnych; umiejętność poprawnego formułowania decyzji administracyjnych; predyspozycje osobowościowe tj.: kreatywność, umiejętność pracy w zespole i łagodzenia sporów wewnątrz zespołu, umiejętność skutecznego komunikowania się, odpowiedzialność, terminowość, rzetelność, sumienność, obowiązkowość, bezstronność, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, wysoka kultura osobista; biegła znajomość obsługi sprzętu komputerowego, w tym m. in. programów komputerowych m.in. Word, Excel; bardzo dobra organizacja czasu pracy; aktywność w doskonaleniu własnych umiejętności; dyspozycyjność. Warunki pracy: praca w wymiarze 1 etatu; 40 godzin tygodniowo (w przypadku osób z niepełnosprawnościami zgodnie z odrębnymi przepisami); miejsce pracy: siedziba żłobka ul. Adama Mickiewicza 16 w Siechnicach; umowa o pracę od 1 czerwca 2024 r., pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony. Wymagane dokumenty: 1) CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, 2) list motywacyjny, 3) dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie, 4) oświadczenie o posiadanym obywatelstwie - opatrzone własnoręcznym podpisem, 5) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych - opatrzone własnoręcznym podpisem, 6) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych - opatrzone własnoręcznym podpisem, 7) oświadczenie, o nie figurowaniu w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym; 8) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – opatrzone własnoręcznym podpisem; 9) oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona; 10) oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd; 11) oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych” - opatrzone własnoręcznym podpisem, 12) oświadczenie o niepełnosprawności, opatrzone własnoręcznym podpisem; kandydat, który korzysta z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, na rozmowie kwalifikacyjnej zobowiązany jest okazać oryginał dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność; Osoba, która wygra nabór, zobowiązana jest, przed podjęciem zatrudnienia, do przedstawienia zaświadczenie o niekaralności, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed rozpoczęciem pracy w żłobku. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego, na koszt własny kandydata. Wymagane, kompletne dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć do Urzędu Miejskiego w Siechnicach - złożyć w Kancelarii Urzędu bądź przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Siechnicach ul. Jana Pawła II 12, 55–011 Siechnice z dopiskiem na kopercie: "Nabór na stanowisko Dyrektora Samorządowego Żłobka w Siechnicach” lub wysłać mailem wraz z wszystkimi załącznikami na adres: biuro@umsiechnice.pl - w terminie do dnia 14.05.2024 r. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu. Aplikacje niekompletne oraz wniesione po terminie nie będą rozpatrywane. Do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie lub drogą elektroniczną kandydaci, którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli najlepsze z punktu widzenia kryteriów oferty. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Siechnicach. Gmina Siechnice Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Budynek, w którym wykonywana będzie praca jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych” – opatrzone własnoręcznym podpisem