Pracownik ds. technicznych

  • Łódź
  • SpÓŁdzielnia Mieszkaniowa Im Mieszka
Pracownik ds. technicznych Miejsce pracy: Łódź Twój zakres obowiązków analiza potrzeb remontowych w zasobach spółdzielni w zakresie remontowo-konserwacyjnym i inwestycyjnym w oparciu o przeglądy zasobów mieszkaniowych, wnioski mieszkańców oraz wynikające z przepisów prawa budowlanego, nadzór techniczny nad wykonywanymi przez Wykonawcę robotami budowlanymi w zakresie zgodności realizacji zleconych zadań z dokumentacją projektową i formalno-prawną, obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej oraz z zapisami w umowach, prowadzenie okresowych i terminowych przeglądów stanu technicznego budynków mieszkalnych, lokali użytkowych, placów zabaw, dróg, chodników oraz obiektów sportowych, prowadzenie korespondencji z mieszkańcami osiedla oraz instytucjami w zakresie prowadzonych spraw, przygotowywanie dokumentów niezbędnych do ogłoszenia postępowania przetargowego w tym przedmiaru robót i kosztorysów inwestorskich, współorganizowanie i uczestniczenie w przetargach na roboty zlecone na zewnątrz, analiza zużycia mediów i pomoc przy ich rozliczaniu, współpraca z Towarzystwem Ubezpieczeniowym w zakresie likwidacji szkód. Nasze wymagania wykształcenie techniczne minimum średnie, posiadanie uprawnień budowlanych na instalacje Wod-Kan, CO, Gaz, przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, znajomość przepisów w zakresie Prawa budowlanego oraz przepisów BHP i p.poż., umiejętność czytania map sytuacyjno-wysokościowych / projektów budowlanych, biegła obsługa komputera i aplikacji biurowych (Word i Excel), komunikatywność, odpowiedzialność, dokładność, dobra organizacja pracy przy prowadzeniu jednocześnie kilku zadań. Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA IM MIESZKA I z siedzibą w: Jurczyńskiego 30a , 92-306 Łódź (Pracodawca), jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i dostępności do rozpoczęcia pracy); (b) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); c) w oparciu o Twoją zgodę, która wyrażona jest poprzez przeslanie dokumentów aplikacyjnych zawierających takie informacje jak np. wizerunek czy zainteresowania. Podanie wszystkich danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, natomiast dane wymienione w lit. a) i b) są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale może pomóc w sprawnym przeprowadzeniu procesu rekrutacji. Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych. Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu profilowania albo podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany. Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres 1 roku, chyba, że wyraziłeś odrębną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach. W celu realizacji praw lub w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych skontaktuj się z nami pod adresem: sekretariat@smmieszko.pl.