Specjalista/-tka ds. rozliczeń finansowych

  • Toruń
  • Bella Handel Sp. Z O.o.

TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW: zarządzanie obiegiem dokumentów finansowych w firmie handlowej,monitorowanie i rozliczanie płatności i wpłat,analiza i kontrola rozliczeń z dostawcami i odbiorcami,ścisła współpraca z działem księgowości oraz innymi działami spółki w zakresie rozliczania i zamykania okresów ewidencyjnych, NASZE WYMAGANIA: doświadczenie w zakresie zarządzania/rozliczania/ewidencjonowania dokumentów finansowych w firmie,wykształcenie wyższe,biegła obsługa komputera, dobra znajomość MS Excel i/lub arkuszy google sheets, dobra organizacja pracy, dokładność, skrupulatność. MILE WIDZIANE: wyższe wykształcenie ekonomiczne,doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia rozliczeń w firmie handlowej,dobrą znajomość systemów informatycznych wspomagających zarządzanie firmą (sprzedaż, należności, zobowiązania, gospodarka magazynowa, usługi). TO OFERUJEMY: stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,benefity (m.in.: ubezpieczenie zdrowotne OPTUS, dostęp do karnetu, sportowego, oferta wypoczynkowa, pracowniczy program emerytalny (PPE) , dofinansowanie do przedszkoli, żłobków),przyjazną atmosferę,współpracę z profesjonalistami,możliwość udziału w projektach rozwojowych w firmie. Wyślij zgłoszenie