Pracownik ds. zamówień publicznych i umów w Biurze Zamówień Publicznych i Umów

  • Siechnice
  • Gmina Siechnice
Pracownik ds. zamówień publicznych i umów w Biurze Zamówień Publicznych i Umów Miejsce pracy: Siechnice Twój zakres obowiązków przygotowanie i formalne prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych, aktami wykonawczymi do tej ustawy oraz Regulaminem udzielania zamówień publicznych obowiązującym w Urzędzie, udział w komisjach przetargowych w charakterze sekretarza, sporządzanie protokołów z postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, obsługa programów eDokument oraz Dysponent, dokumentowanie postępowań na stronie e-Zamówienia, archiwizacja dokumentacji zamówień publicznych przygotowywanie umów z wykonawcami, praca na platformie zakupowej, prowadzenie rejestru zamówień publicznych, wykonywanie innych poleceń bezpośredniego przełożonego. Nasze wymagania wykształcenie wyższe bardzo dobra znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych, obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych), biegła obsługa komputera, w tym pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku, Mile widziane doświadczenie co najmniej 2 lata na podobnym stanowisku, bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz odpowiedzialności, umiejętność poszukiwania i pozyskiwania informacji, umiejętność pracy w zespole, samodzielność Wymagane dokumenty i oświadczenia: CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, oświadczenie o posiadanym obywatelstwie - opatrzone własnoręcznym podpisem, oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych - opatrzone własnoręcznym podpisem, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych - opatrzone własnoręcznym podpisem, oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – opatrzone własnoręcznym podpisem, oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych” - opatrzone własnoręcznym podpisem, oświadczenie o niepełnosprawności, opatrzone własnoręcznym podpisem; kandydat, który korzysta z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, na rozmowie kwalifikacyjnej zobowiązany jest okazać oryginał dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego, na koszt własny kandydata. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy wrzucić do urny stojącej przed Urzędem Miejskim w Siechnicach, przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Siechnicach ul. Jana Pawła II 12, 55–011 Siechnice z dopiskiem na kopercie: „Nabór na stanowisko ds. zamówień publicznych i umów w Biurze Zamówień Publicznych i Umów” lub wysłać mailem na adres zp@umsiechnice.pl - w terminie do dnia 26.04.2024 r. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu. Aplikacje niekompletne oraz wniesione po terminie nie będą rozpatrywane. Do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie lub drogą elektroniczną kandydaci, którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli najlepsze z punktu widzenia kryteriów oferty. Gmina Siechnice Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Budynek, w którym wykonywana będzie praca jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych” – opatrzone własnoręcznym podpisem