SEM Specialist

  • Katowice
  • The Digital Farmers
Dla naszego klienta, globalnej sieci komunikacji marketingowej obsługującej ponad 200 klientów w Polsce, odpowiadającej na potrzeby ery cyfrowej, poszukujemy osoby na stanowisko SEM Specialist, która dołączy do naszego zespołu specjalistów. Jakie zadania na Ciebie czekają: Samodzielne prowadzenie kampanii SEM (Google Ads i Bing Ads) dla wskazanych klientów; Prowadzenie i zarządzanie kampaniami SEM dla klientów z różnych branż, w tym dla międzynarodowych brand’ów; Wsparcie w strategicznym planowaniu kampanii i szacowaniu efektów z działań SEM; Testowanie nowych rozwiązań Google Ads, wykorzystywanie wersji beta produktów Google; Optymalizacja kampanii wg wyznaczonych KPI; Raportowanie wyników kampanii; Analiza danych, wyciąganie wniosków i przedstawianie rekomendacji; Kontakty z klientami, budowanie relacji oraz doradzanie klientom w wyborze rozwiązań; Przygotowywanie prezentacji podsumowujących przeprowadzone działania; Udział w procesach przetargowych. Nasze wymagania: Zainteresowanie rozwojem w obszarze SEM i online marketingu; Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, PowerPoint) – znajomość formuł, znajomość tabel przestawnych, umiejętność estetycznego prezentowania danych; Dobra znajomość języka angielskiego – min. poziom B2; Min. 1 rok doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu kampanii Google Ads; Znajomość i umiejętność wykorzystywania panelu (Google Ads) i Edytora Google Ads; Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu kampanii w wyszukiwarce Google; Analityczne myślenie, umiejętność wyciągania wniosków i tworzenia rekomendacji; Myślenie strategiczne - umiejętność strategicznego podejścia do kampanii online; Skrupulatność i dokładność; Samodzielność i odpowiedzialność za powierzoną pracę; Zaangażowanie i nastawienie na realizację celów; Dbałość o wysoką jakość dostarczanej pracy; Umiejętność pracy w dynamicznym i szybko zmieniającym się środowisku; Dobra organizacja pracy; Znajomość Bing Ads, Search Ads, Google Analytics będzie dodatkowym atutem. Oferujemy: Pracę dla globalnego klienta z obszaru komunikacji marketingowej; Samodzielność w działaniu w zakresie powierzonych zadań; Szkolenie on-boardingowe i programy rozwojowe; Płatną przerwę w świadczeniu usług, w tym dodatkowe 2 dni na wolontariat pracowniczy oraz 3 dni tzw. Wellness Days; Summer Fridays - w okresie wakacyjnym (od czerwca do września, w piątki kończymy pracę 2 godziny wcześniej); Zdalny/Hybrydowy tryb pracy – zależnie od ustaleń w zespole; Wewnętrzne programy szkoleniowe; Nowoczesne i komfortowe biuro zgodnie z ideą work-life-balance, oferujące między innymi takie udogodnienia jak siłownia i sala fitness, punkt opieki dziennej dla dzieci DAY CARE; Dostęp do platformy Mindgram; Sponsorowany pakiet ubezpieczenia zdrowotnego z możliwością rozszerzenia oraz możliwość skorzystania z karty sportowej.