Customer Success Manager

  • Kraków
  • Livekidpoland
Cześć! Jesteśmy LiveKid i specjalizujemy się w tworzeniu oprogramowania dla przedszkoli i żłobków. Z naszego rozwiązania korzystają placówki nie tylko w Polsce, ale również daleko, daleko na świecie, na przykład w Meksyku. Nie jesteśmy jednak typową firmą IT, ale o tym być może już słyszałeś! Śmiało podejmujemy trudne tematy, ponieważ to pozwala nam na tworzenie kreatywnych i innowacyjnych rozwiązań. Głęboko wierzymy w naszą misję i wiemy, że to co robimy, realnie przyczynia się do pozytywnych zmian w edukacji.   Brzmi ciekawie? To świetnie, bo tak się składa, że aktualnie poszukujemy osoby, która wcieli się w rolę Customer Success Manager w naszej firmie. Jeśli więc lubisz pracę z ludźmi, potrafisz zatroszczyć się o klienta, a różnorodne zadania Ci nie straszne: śmiało czytaj dalej!    ️ Dlaczego Cię potrzebujemy? Jako Customer Success Manager , będziesz odpowiedzialny/a za opiekę nad aktualnymi klientami oraz będziesz z nimi budować i utrzymywać relacje. Pomożesz w przypadku gdy pojawią się problemy, a także będziesz odpowiedzialny/a za wdrożenie aplikacji do nowych placówek.   No dobra, ale czym konkretnie będziesz się zajmować? ️Obsługą klientów firmy: jesteś idealnym kandydatem jeżeli Twoje drugie imię to cierpliwość, a Twoje podejście do Dyrektorów i opanowanie będzie zapewniało ich, że są oni dla nas najważniejsi. ️Pomocą naszym klientom: zarówno w prostszych kwestiach jak dodanie zdjęć do aplikacji, jak i comiesięcznym rozliczaniu rachunków. ️Stałym wsparciem klientów przy wdrażaniu aplikacji: jeśli przechodziłeś/aś ze swoimi rodzicami/dziadkami przez proces zmiany telefonu z klawiaturą na smartfona i cechował Cię wtedy stoicki spokój, to na pewno odnajdziesz się w pracy z naszymi klientami. ️Nawiązywaniem długotrwałych relacji z naszymi klientami: Twoje rozmowy będą na bardzo przyjacielskim poziomie, więc nie zdziw się kiedy Pani Dyrektor będzie z Tobą konsultowała wesele swojej córki. To w Twoich rękach będzie, jakie relacje zbudujesz z naszymi klientami ️ ️Rozwojem produktu: pracując w zespole CS masz realny wpływ na rozwój aplikacji LiveKid. Możesz proponować swoje rozwiązania i zgłaszać pomysły zebrane od klientów. Dobrym pomysłom zawsze mówimy TAK! ️Dział CST łączy wszystkich ️ Będziesz współpracować z niemal każdym w firmie.   Jakie umiejętności i doświadczenie są dla nas ważne? Nasze wymagania: ️ Umiesz w cierpliwość, dokładność, empatię i odpowiedzialność: będziesz na co dzień pracować z ludźmi więc są to bardzo ważne cechy w tej roli! ️Dobrą organizację masz we krwi, a apkę z kalendarzem na głównym ekranie swojego smartfona: zawsze wiesz co i kiedy zrobić aby mieć wszystko pod kontrolą ️ Umiesz poradzić sobie nawet z najbardziej skomplikowanym problemem: niezależnie od tego jak bardzo jest on złożony zawsze potrafisz znaleźć rozwiązanie. Masz zdolność do analitycznego myślenia i kreatywności , co pozwala Ci znaleźć nowe sposoby radzenia sobie z trudnościami ️ Słowo multitasking jest Ci doskonale znane i jego zastosowanie w pracy Cię nie odstrasza. Potrafisz się przełączać między tematami, a w różnorodnych tematach czujesz się jak ryba w wodzie ️Lubisz swoją pracę i nie trzeba Cię pilnować, popędzać, kontrolować: z przyjemnością angażujesz się w wykonywanie swoich obowiązków. Masz wewnętrzną motywację do osiągania sukcesów i nie wymaga to od innych osób nadzoru czy motywacji. Twój entuzjazm i zaangażowanie pomaga innym współpracownikom w codziennej pracy   Mile widziane: ️ Szukamy osób, które obsługę klienta mają we krwi! Jeżeli masz już doświadczenie na podobnym stanowisku będzie to Twój ogromny atut! ️ Znajomość obsługi programów i narzędzi biurowych, m.in. Google Workspace (wcześniej G Suite), Slack, Notion, Trello, Calamari etc.   Nasze wartości Wartości, którymi się kierujemy to: Ownership , Growth mindset , Get it done , Transparency oraz Teamwork and Communication . No i super (pewnie sobie myślisz), ale co to właściwie znaczy?   Ownership oznacza, że każdy potrafi wziąć odpowiedzialność za swoje działania i decyzje.  Growth mindset to przekonanie, że zawsze jest coś nowego do nauczenia się i rozwijania swoich umiejętności.  Get it done mówi o tym, że zawsze stawiamy sobie ambitne cele i robimy wszystko, co w naszej mocy, aby je osiągnąć. Transparency to kluczowa wartość, która pozwala nam na budowanie zaufania i otwartości w relacjach z klientami oraz w naszym zespole. Teamwork and Communication  wszyscy gramy do jednej bramki, szacunek, którym się wzajemnie darzymy jest niezbędny podczas realizacji celów.   Co zyskasz dołączając do LiveKid? ️ Umowę zlecenie bądź B2B, podczas rozmowy opowiemy Ci o plusach tego drugiego rozwiązania! ️ Wynagrodzenie w wysokości 4300-5000 brutto (UZ) lub 5100-5800 netto (B2B). ️ Wynagrodzenie prowizyjne: w ostatnich kilku miesiącach było to średnio 1000 PLN brutto! ️ Pracę w stałych godzinach 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku i zawsze wolne weekendy. ️ Jeżeli czujesz, że musisz trochę zmienić klimat to niezależnie od typu umowy mamy dla Ciebie płatne dni wolne. ️ Pracę w jednym z najszybciej rozwijających się startupów w Polsce. ️ Dofinansowanie prywatnej opieki medycznej (PZU), karty sportowej (FitProfit) oraz nauki angielskiego ️ Miejsca parkingowe tuż pod biurem ️ Liczne imprezy integracyjne: w biurze, na mieście, wyjazdowe… No będzie się działo! ️ Pracę w biurze w centrum Starego Podgórza z genialną atmosferą i dużą ilością kawy. I cukierków!   Jak wygląda proces rekrutacji? Najpierw zadzwoni do Ciebie Marta, która przedstawi Ci wstępne zasady współpracy z nami, omówi z Tobą Twoje oczekiwania i Twoje doświadczenie. Przed Tobą będzie także krótkie (i przyjemne!) zadanie praktyczne. Następnie zaprosimy Cię na rozmowę w biurze LiveKid, przy ul. Krakusa 11 z Gabrielą czyli Team Leaderką oraz osobą z zespołu CS. W kolejnym kroku spotkamy się na dniu otwartym kiedy będziesz mógł/mogła poznać nasz zespół i zobaczyć jak się u nas pracuje. Na sam koniec będziesz miał/a okazję porozmawiać jeszcze z Kubą czyli naszym CEO, a także Marią (Head of CS) na etapie podsumowującym cały proces. Po tych rozmowach zdecydujemy, kto najbardziej pasuje do naszej załogi! Pamiętaj: niezależnie od etapu procesu i wyniku rekrutacji obiecujemy: zawsze wrócimy do Ciebie z feedbackiem.