.. hours / month Average Total Pay: AED 10,170 / month (USD 2,770, EUR 2,710 or GBP 2,280) These are approximate numbers for Grade II (Economy Class). Hotel accommodation as well as transport to and from the airport is provided by the company. We are looking for: 1 year of hospitality or customer service .. inny
Zakres Obowiązków: Wprowadzanie dokumentów księgowych powierzonych Spółek do Optimy (OCR), Weryfikacja wprowadzonych dokumentów księgowych pod kątem formalnym i merytorycznym, Prowadzenie ksiąg rachunkowych na podstawie dowodów księgowych Spółek zgodnie z UOR zgodnie z przydzieleniem, ujmujących zapisy w porządku chronologicznym i systematycznym, Sporządzania na koniec każdego miesiąca zestawienia sald i obrotów, Sporządzania wyceny aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego na koniec każdego miesiąca, Prowadzenie ewidencji dla celów rozliczeń podatkowych, Przekazywanie okresowych informacji w przedmiocie rodzaju i wysokości należności publicznoprawnych do zapłaty, w celu umożliwienia dokonania płatności w należytym terminie, Wystawianie wewnętrznych dowodów źródłowych oraz prowadzenie wewnętrznych ewidencji (np. przebiegu pojazdu), Sporządzanie i składanie niezbędnych deklaracji do Urzędów Skarbowych (CIT-8, VAT-R, NIP-8, VAT-7, JPK VAT-UE, itp.), Generowanie i weryfikacja Rejestrów Sprzedaży i Zakupów VAT (numerowanie dokumentów księgowych), Sporządzanie Sprawozdań Finansowych powierzonych Spółek na podstawie prowadzonych ksiąg, Działania w czasie kontroli prowadzonych przez organy Krajowej Administracji Skarbowej oraz w trakcie postępowań przed tymi organami, Obsługa sprawozdawczości wymaganej przez GUS w przypisanych podmiotach, Dbanie o bieżącą archiwizację dokumentów księgowych i przechowywanie dokumentów księgowych, Pomoc w bieżącej pracy i wypełnianie poleceń, zadań przydzielonych przez przełożonych. Nasze Wymagania: Wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, finanse, rachunkowość lub pokrewne), Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w Księgowości, Mile widziane doświadczenie w Biurze Rachunkowym i umiejętność pracy przy wielofirmowości, Znajomość przepisów rachunkowości i podatków, Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, Biegła znajomość pakietu MS Office (Excel, Word) lub Google Workspace (Dokumenty, Arkusze) oraz programu księgowego OPTIMA, Umiejętność współpracy w zespole, proaktywne podejście do rozwiązywania problemów. Odpowiedzialność, dokładność, terminowość, uczciwość, zaangażowanie. Oferujemy: Pracę stacjonarną w biurze w Aleksandrowie Kujawskim/Toruniu, Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, Niezbędne narzędzia do pracy: laptop, telefon, Pakiet Benefitów: Kartę Multi Sport, grupowe ubezpieczenie na życie, dostęp do programu Master Benefit, vouchery świąteczne, program poleceń pracowniczych, Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji, Współpracę w świetnej atmosferze z efektywnym, ukierunkowanym na realizację celów profesjonalnym zespołem. Widełki wynagrodzeń: Od 6000 brutto - 8400 brutto (UOP)