Creative Team Lead

  • Kraków
  • Vasco
Do Działu Marketingu poszukujemy Lidera (przez duże L :)). Osoby, która podejmie się zarządzania obecnie dwoma osobnymi zespołami Grafików oraz Copywriterów i zbuduje jeden wspólny Zespół Creative, którego celem będzie tworzenie różnego rodzaju materiałów na rynki międzynarodowe w zgodzie z naszym brandem i najnowszymi trendami.  Jeśli jesteś gotowa/y na wyzwania związane z koordynacją pracy w zespole, elastycznością w dealowaniu z różnymi stylami pracy, naturalnym dopasowywaniem komunikacji do odbiorców i zarządzaniem priorytetami - prawdopodbnie to na Ciebie czekamy!  Główne obowiązki: Zarządzanie brand identity oraz brandbookiem marki, zapewniając spójność wizerunku Generowanie innowacyjnych koncepcji kampanii lokalnych i globalnych Konwersja koncepcji na projekty i formaty, obejmując m.in. key visual, display, social media i landing page Nadzór nad procesem tworzenia materiałów reklamowych i promocyjnych Prowadzenie burzy mózgów oraz ścisła współpraca z Dyrektorką Marketingu i Liderami innych Zespołów (Performance, Social Media, PR, International) Monitorowanie i dbanie o wizerunek marki i firmy Utrzymywanie wysokich standardów kreatywnych i estetycznych w projektach Weryfikacja projektów w zespole kreatywnym Optymalizacja pracy działu w celu efektywnego prowadzenia działań na 19 rynkach Motywowanie i rozwijanie umiejętności zespołu kreatywnego Śledzenie trendów w reklamie, marketingu i mediach społecznościowych Mile widziane:  Doświadczenie związane z Content Marketingiem / Copywritingiem Oczekiwania: Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, wraz z doświadczeniem w zarządzaniu zespołem Znajomość Adobe CS Doświadczenie w tworzeniu dużych, platformowych kampanii z adaptacją na różne touchpointy Zrozumienie digital marketingu i e-commerce Ciekawe portfolio demonstrujące kreatywność i skuteczność kampanii Otwartość i zdolności organizacyjne Doskonałe umiejętności kreatywne w generowaniu innowacyjnych pomysłów Zainteresowanie lub doświadczenie w wykorzystaniu technologii sztucznej inteligencji w projektach kreatywnych Mile widziane doświadczenie w projektach międzynarodowych Biegła znajomość zasad designu i projektowania oraz ich zastosowania w marketingu i brandingu Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym