Specjalista ds. zdalnego wsparcia serwisowego z językiem obcym

  • Zielona Góra
  • Ekoenergetyka Polska S.a.
Ekoenergetyka Service Sp. z o.o.  to nowoczesna baza serwisowa z centralnym magazynem części zamiennych oraz zespołem profesjonalistów. Świadczymy usługi instalacji i serwisu stacji ładowania pojazdów elektrycznych klientom Ekoenergetyki-Polska S.A. oraz innym podmiotom zarówno w kraju, jak i za granicą. Jesteś pasjonatem motoryzacji lub nowych technologii? Praca w międzynarodowym środowisku to dla Ciebie codzienność i wiesz jak zadbać o dobre relacje biznesowe? Chcesz budować z nami sieć partnerów serwisowych oraz tworzyć światowe standardy elektromobilności? Aplikuj na to stanowisko, a być może już niedługo będziesz pracował z największymi graczami na rynku  e-mobility . Opis stanowiska: weryfikacja zgodności zgłoszeń usterek i awarii przekazanych z innych komórek organizacji oraz bezpośrednio przez klientów; monitorowanie parametrów pracy stacji ładowania pojazdów elektrycznych w dedykowanych systemach oraz w sposób bezpośredni na stacji; zdalna diagnoza zgłoszonych usterek; budowanie pozytywnych relacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi; zdalne wsparcie klientów, serwisu własnego i serwisów partnerskich w zakresie diagnostyki oraz podstawy napraw; ewidencja usterek i awarii w systemach zarzadzania pracą serwisu; raportowanie do Kierownika Działu Wsparcia Zdalnego. Profil Kandydata: preferowane wykształcenie techniczne z zakresu elektryki/elektrotechniki; mile widziane uprawnienia SEP do 1 kV;   podstawowa znajomość systemu operacyjnego Linux;  znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1; prawo jazdy kat. B; mile widziane doświadczenie związane z serwisowaniem automatyki przemysłowej lub oprogramowania;​ znajomość języka niemieckiego/francuskiego/włoskiego na poziomie min. A2 będzie dodatkowym atutem;