Specjalista ds. CRM

  • Zielona Góra
  • Ekoenergetyka Polska S.a.
Firma  Ekoenergetyka – Polska S.A.  jest jedynym, całkowicie polskim, producentem infrastruktury szybkiego ładowania wysokiej mocy dla samochodów i autobusów elektrycznych. Jesteśmy firmą technologiczną, a nasze innowacyjne projekty B+R rozwijają elektromobilność w skali globalnej.  Unikalne know-how tworzone przez naszych pracowników pozwala nam zmieniać oblicze komunikacji wprowadzając zeroemisyjny transport do miast na całym świecie. Byliśmy prekursorami rynku emobility, a teraz  dzięki zdobytemu doświadczeniu  - osiągamy technologiczne przywództwo w światowym megatrendzie jakim jest  E-MOBILITY  :)  Chcesz być częścią  eRewolucji ? Zapraszamy do rekrutacji na stanowisko: Opis stanowiska: ​ wsparcie klientów w zakresie obsługi i konfiguracji systemu CRM; analiza potrzeb biznesowych i wymagań klientów; identyfikacja i projektowanie procesów biznesowych; projektowanie rozwiązań odpowiednio do zgłaszanych potrzeb; tworzenie dokumentacji; odpowiedzialność za sprawność i efektywność realizacji zadań; uczestnictwo w zespołach konsultacyjnych lub wdrożeniowych; bieżący kontakt z klientami bezpośrednio lub kanałami zdalnymi, również w języku angielskim; wymiana doświadczeń ze współpracownikami; poszerzanie wiedzy na temat technologii i obsługiwanych systemów. Profil Kandydata: ​ minimum 2 lata doświadczenia w obsłudze systemów CRM; praktyczna znajomość procesów sprzedaży i zarządzania relacjami z klientami; umiejętność analizy oraz budowania struktury informacji i danych; doświadczenie w tworzeniu dokumentacji funkcjonalnej; dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w dynamicznym środowisku; wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne; samodzielność w poszukiwaniu rozwiązań; otwartość i zdolności komunikacyjne; znajomość języka angielskiego na poziomie B1; prawo jazdy kat. B; oferujemy możliwość pracy hybrydowej (2-3 dni/tyg. z biura).