Kierownik / Kierowniczka ds. Kluczowych Klientów (Key Account Manager)

  • Katowice
  • Play (p4 Sp. Z O.o.)

Twoje zadania: Współtworzenie strategii sprzedaży, pozyskania, utrzymania i rozwoju klientów biznesowych z segmentu MLE Realizacja określonych celów sprzedażowych do nowych i obecnych klientów Poszukiwanie możliwości i źródeł dotarcia oraz pozyskania nowych klientów Efektywne budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami Diagnozowanie potrzeb klientów i rekomendowanie odpowiednich rozwiązań Kreowanie profesjonalnego wizerunku firmy Analiza konkurencji oraz bieżących trendów na rynku telekomunikacyjnym Korzyści dla Ciebie: Umowa o pracę Premia kwartalna Praca hybrydowa (office + home office) Różnorodny rozwój: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne Telefon i internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja) oraz zniżki pracownicze Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej Dodatkowy benefit świąteczny Dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną