Specjalista ds. strategicznych zakupów

  • Bolesławiec
  • Goldbeck Comfort Sp. Z O.o.
GOLDBECK realizuje ukierunkowane na przyszłość nieruchomości w Europie. Budynki traktujemy jak produkty i oferujemy wszystkie usługi z jednego źródła: od projektowania i budowy po usługi utrzymania budynków. Nasza rodzinna firma zatrudnia obecnie ponad 12 000 osób w ponad 100 lokalizacjach. Nasze dążenie do „building excellence” oznacza doskonałość w planowaniu, budowie i eksploatacji, a także dalszy rozwój naszych talentów, w tym zdolność do zrównoważonego rozwoju. Dzięki naszemu profesjonalnemu zarządzaniu procesem budowlanym nasi klienci otrzymują gotowe i energooszczędne rozwiązania budowlane z jednego źródła. GOLDBECK Comfort jest Spółką produkującą prefabrykaty żelbetowe na potrzeby grupy GOLDBECK oraz klientów zewnętrznych. Dziękujemy za złożenie aplikacji. Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami. Specjalista ds. strategicznych zakupów Oferujemy: stabilne zatrudnienie pracę pełną wyzwań w dużym zakładzie produkcyjnym pracę w środowisku międzynarodowym dofinansowanie szkoleń i kursów spotkania integracyjne świadczenia socjalne pikniki rodzinne przyjazną atmosferę i wsparcie kolegów w realizacji zadań samodzielność i zaufanie możliwość pracy zdalnej na zasadach przyjętych u pracodawcy po okresie pierwszych 6 miesięcy pracę w zakładzie w Rakowicach Małych k/Lwówka Śl. Zakres zadań: zakup strategicznych surowców, materiałów bezpośrednio-produkcyjnych pomocniczych oraz części rysunkowych i standardowych uzgadnianie warunków technicznych i prowadzenie negocjacji z dostawcami w zakresie zakupu materiałów i usług koordynowanie i negocjacje umów ramowych nawiązywanie i rozwijanie współpracy z dostawcami ścisła współpraca z sekcjami zakupowymi zakładów produkcyjnych w Polsce współpraca z działem zakupów strategicznych w Niemczech konsolidacja wolumenów zakupowych optymalizacja metod i procesów realizacji zakupów materiałów i usług współtworzenie i realizacja strategii zakupowych Nasze wymagania: wykształcenie wyższe o kierunku technicznym lub ekonomicznym kilkuletnie doświadczenie zawodowe w dziale zakupów komponentów technicznych w firmie przemysłowej bardzo dobra znajomość MS-Office i doświadczenie w pracy z systemem ERP bardzo dobra znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość języka niemieckiego samodzielność w pracy i bardzo dobra organizacja pracy własnej zorientowanie na rozwiązywanie problemów i poszukiwanie rozwiązań wysokie zdolności komunikacyjne, asertywność i umiejętności negocjacyjne