Ekspert ds. Obsługi Klienta Zamożnego

  • Szczecin
  • Bank Millennium S.a.
Ekspert ds. Obsługi Klienta Zamożnego Miejsce pracy: Szczecin Twój zakres obowiązków Współpraca z obecnymi Klientami Banku Pozyskiwanie Klientów z segmentu Personal Banking Budowanie długotrwałej relacji z Klientami poprzez zarządzanie portfelem Klienta Aktywne rozpoznawanie oczekiwań finansowych Klientów i oferowanie odpowiednich rozwiązań Zapewnianie aktualnym i potencjalnym Klientom doskonałej, zindywidualizowanej obsługi bankowej zgodnie z wysokimi standardami Millennium Prestige Rozwój działalności biznesowej Banku w sektorze Klientów Zamożnych na rynku lokalnym Nasze wymagania Obowiązkowe minimum 12 miesięczne doświadczenie w sprzedaży produktów inwestycyjnych oraz lokat strukturyzowanych Potwierdzone sukcesami minimum 2-letnie doświadczenie w sprzedaży wymagającej identyfikacji indywidualnych potrzeb Klientów Umiejętność budowania trwałych relacji z Klientami Zainteresowanie rynkiem kapitałowym oraz wiedza na temat produktów inwestycyjnych Samodyscyplina, odpowiedzialność, asertywność, dobre umiejętności organizacyjne Ukierunkowanie na realizację zadań i osiąganie założonych celów biznesowych Wysoki poziom kultury osobistej Mile widziane Znajomość języka angielskiego To oferujemy Umowę o pracę (na początek na 12 miesięcy) Wysokie premie uzależnione od indywidualnych wyników Wszechstronne szkolenia przygotowujące do pracy z Klientem Zamożnym Prywatną opiekę medyczną Atmosferę opartą na zaufaniu i współpracy Konkursy z nagrodami, w tym program nagród pracowniczych „Impakt” Możliwość awansu w strukturach Banku Millennium Ekwiwalent za używanie samochodu prywatnego do celów służbowych Telefon komórkowy Benefity prywatna opieka medyczna ubezpieczenie na życie zniżki na firmowe produkty i usługi kawa / herbata dodatkowe świadczenia socjalne inicjatywy dobroczynne dostęp do platformy kafeteryjnej Jeżeli nasza oferta jest dla Ciebie interesująca prosimy o przesłanie aplikacji klikając na przycisk Aplikuj. Skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami. Bank Millennium S.A. W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom. Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki! Bankowość detaliczna to największy i kluczowy obszar działalności Banku Millennium. Budując bezpośrednie relacje z Klientami, dbamy o ich satysfakcję oraz jakość dostarczanych im produktów i usług. Nasze placówki to doskonałe miejsce, by rozpocząć karierę w innowacyjnym banku. Dołącz do nas i miej swój wkład w promowanie najbardziej nowoczesnych rozwiązań w bankowości.