Brand Manager

  • Masłów
  • Manpowergroup Sp. Z O.o.
Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę! Zadania: Zarządzanie portfelem marek Opracowywanie i realizacja strategii rozwoju i komunikacji dla powierzonych marek/kategorii Zarządzanie projektami marketingowymi wspierającymi ustalony wzrost Zbieranie i analiza danych dotyczących trendów, rynku i konkurencji Skuteczne zarządzanie portfolio produktowym  Nadzór nad procesem wprowadzania nowych produktów Wzmacnianie wizerunku marki poprzez działania marketingowe w różnych kanałach Współuczestnictwo w tworzeniu i monitorowaniu budżetu marketingowego marki Przeprowadzanie badań wraz z butikiem badawczym Ścisła współpraca z innymi działami wspierającymi  Współpraca zespołem oraz agencjami zewnętrznymi Wymagania: Minimum 2 lata praktyki na stanowisku Brand Managera  Doświadczenie w branży FMCG Umiejętność analizy danych Znajomość języka angielskiego (min. B2)  Doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu marką  Wysoka świadomość biznesowa, wyczucie rynków i trendów Elastyczność, nieszablonowość w myśleniu oraz odwaga do podważania status quo Doświadczenie w tworzeniu strategii i planów marketingowych Strategiczne myślenie i wysoko rozwinięte umiejętności analityczne Prawo jazdy kat B Oferta: Kontrakt B2B bezpośrednio z naszym Klientem  Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie roczne  Opieka medyczna Karta sportowa Niezbędne narzędzia pracy Możliwość zdobycia nowych doświadczeń oraz rozwoju zawodowego Praca w otwartej na nowe pomysły organizacji z płaską strukturą decyzyjną Znakomita atmosfera pracy  Oferta dotyczy pracy stałej.