Automatyk

  • Mielec
  • Elektrociepłownia Sp. Z O.o.
Ogólny zakres obowiązków: Montaż, instalacja i uruchomienie nowych lub modernizowanych urządzeń układów automatyki przemysłowej. Wykonywanie instalacji pomiarowych, elektrycznych i impulsowych. Wykonywanie konserwacji i naprawy urządzeń automatyki. Kontrola sterowników, regulatorów, aparatury kontrolno-pomiarowej. Obsługa i programowanie falowników. Utrzymanie ruchu. Wymagania: - Wykształcenie: średnie techniczne z zakresu automatyki przemysłowej, elektroniki lub mechatroniki - dyspozycyjność, - umiejętność posługiwania się dokumentacją techniczną - mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku Prosimy o umieszczenie w dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Elektrociepłownię Mielec sp. z o.o. z siedzibą 39-300 Mielec, ul. Wojska Polskiego 3 danych osobowych, które zawarłem/am w mojej aplikacji, w celu realizacji procesu rekrutacyjnego na stanowisko wymienione w ogłoszeniu o pracę. Klauzula informacyjna dla kandydata do pracy Zgodnie z art.13 ust.1 i ust.2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO, informuję, iż: a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Elektrociepłownia Mielec sp. z o.o. z siedzibą 39-300 Mielec, ul. Wojska Polskiego 3; b) W Spółce powołany został Inspektor Ochrony Danych, z którym mogą Państwo się skontaktować pod adresem e-mail: IODO@andersentaxlegal.pl. c) Podstawą prawną przetwarzania danych jest realizacja obowiązku prawnego wynikającego z przepisów Kodeksu pracy w zakresie danych osobowych takich jak: imię i nazwisko, dane kontaktowe, data urodzenia, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz historia zatrudnienia. W zakresie pozostałych danych osobowych podstawą prawną ich przetwarzania jest zgoda, gdyż tylko od Pani/Pana zależy jakie dane zostaną zawarte w aplikacji d) Nie przechowujemy danych osobowych dłużej niż to konieczne. Czas ich przechowywania zależy od czasu trwania procesu rekrutacyjnego. Po jego zakończeniu Pani/Pana dane zostaną usunięte. e) Dostęp do Pani/Pana danych osobowych zawartych w dokumentach będą mieć wyłącznie upoważnieni przez Spółkę pracownicy i współpracownicy. W pewnych sytuacjach dane osobowe mogą być ujawniane przez Spółkę innym odbiorcom takim jak podmioty świadczące usługi rekrutacji, firmy ochroniarskie oraz dostawcy usług i rozwiązań IT dla Spółki. f) Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państw znajdujących się poza Europejskim Obszarem Gospodarczym. g) Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. Oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga jego złożenia w formie pisemnej lub elektronicznej na adres mailowy IODO@andersentaxlegal.pl. h) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego- Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych i) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z procesem rekrutacji; j) Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.