Kierownik ds. Rozwoju Sieci Serwisowej

  • Zielona Góra
  • Ekoenergetyka Polska S.a.
Ekoenergetyka Service Sp. z o.o.  to nowoczesna baza serwisowa z centralnym magazynem części zamiennych oraz zespołem profesjonalistów. Świadczymy usługi instalacji i serwisu stacji ładowania pojazdów elektrycznych klientom Ekoenergetyki-Polska S.A. oraz innym podmiotom zarówno w kraju, jak i za granicą. Jesteś pasjonatem motoryzacji lub nowych technologii? Praca w międzynarodowym środowisku to dla Ciebie codzienność i wiesz jak zadbać o dobre relacje biznesowe? Chcesz budować z nami sieć partnerów serwisowych oraz tworzyć światowe standardy elektromobilności? Aplikuj na to stanowisko, a być może już niedługo będziesz pracował z największymi graczami na rynku  e-mobility . Opis stanowiska: organizacja i nadzór nad obowiązkami podległych pracowników, rozwiązywanie zaistniałych problemów, wsparcie operacyjne i merytoryczne; budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z partnerami serwisowymi i klientami Spółki na rzecz długoterminowej współpracy; dbanie o prawidłową i terminową realizację projektów, prowadzenie negocjacji handlowych z partnerami serwisowymi oraz raportowanie prowadzonych działań; negocjowanie zasad współpracy oraz nadzór nad prawidłowym procedowaniem umów serwisowych z partnerami serwisowymi; weryfikacja skuteczności reagowania na zgłoszenia serwisowe oraz potrzeby operatorów stacji ładowania; nadzór nad jakością współpracy z partnerami serwisowymi, poprawnością wzajemnych rozliczeń oraz optymalizacja działań operacyjnych; analiza informacji dot. uchybień jakościowych lub organizacyjnych, pod kątem możliwości ulepszeń produktów bądź procesów; współpraca z przedstawicielami regionalnymi na rzecz zapewnienia skutecznego pozyskiwania informacji z rynków sprzedaży; współpraca z Centrum Szkoleniowym w zakresie organizacji i realizacji szkoleń technicznych dla partnerów serwis; wskazywanie i rekomendowanie rozwiązań zmierzających do wzrostu jakości świadczonych przez partnerów serwisowych usług; współpraca z dostawcami komponentów w obszarze spójnej i efektywnej polityki wsparcia serwisowego. Profil Kandydata: min. 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem; wykształcenie wyższe, mile widziane techniczne; doświadczenie w obszarze relacji biznesowych, negocjacjach;   mile widziana znajomość branży e-mobility lub automotive; znajomość systemów ERP, CRM oraz pakietu MS Office; znajomość języka angielskiego na poziomie min. C1; znajomość języka niemieckiego lub francuskiego będzie dodatkowym atutem; prawo jazdy kat. B; dostępność do wyjazdów zagranicznych; wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne; umiejętność motywowania oraz zarzadzania zespołem; umiejętność prowadzenia rozmów biznesowych oraz negocjacji;  silna orientacja na realizację zadań i osiąganie założonych celów.