Specjalista ds. Eventów oraz Szkoleń

  • Wieliczka
  • Smay
Grupa SMAY - to szybko rozwijająca się firma, która od ponad 35 lat tworzy innowacyjne rozwiązania z zakresu wentylacji i ochrony przeciwpożarowej. Pracujemy lokalnie, zmieniając rzeczywistość globalnie w branży HVAC w Podłężu k. Niepołomic. Lubimy jasne i trwałe relacje - dlatego w naszych zespołach znajdziesz osoby otwarte na nowe idee. Poszukujemy ludzi z pasją, pełnych energii, chcących realizować swoje zawodowe pasje. Rozwijamy się, dlatego czekamy na Twoją aplikacje! Pracując w SMAY będziesz odpowiedzialny za:  koordynację udziału naszej firmy w konferencjach, targach branżowych i innych wydarzeniach branżowych, nadzorowanie planu i kalendarza wydarzeń oraz ich budżetowanie, organizację własnych wydarzeń dla naszych pracowników, studentów czy naszych klientów (od małych spotkań stacjonarnych po liczne webinary czy konferencje on-line), dbanie o pozyskiwanie leadów z organizowanych wydarzeń, zbieranie efektów określonych w planie eventowym, dbanie o przekazanie informacji niezbędnych do przygotowania promocji wydarzeń i udziału firmy, reprezentowanie firmy podczas wydarzeń zewnętrznych w Polsce i za granicą, opracowywanie i przygotowywanie materiałów promocyjnych i reklamowych na potrzeby udziału w wydarzeniach przy w współpracy z grafikami, agencjami, innymi pracownikami firmy, kompleksową realizację projektów eventowo-szkoleniowych z partnerami zewnętrznymi – od przygotowania planów i zapytań, zbierania ofert, podpisywanie umów, po rozliczanie budżetu wydarzenia, zamawianie gadżetów, materiałów ekspozycyjnych, zabudowy stoisko, powierzchni itd. współpracę z uczelniami w realizacji programów rozwojowych dla studentów, poszukiwanie nowych rozwiązań oraz współprac biznesowych w zakresie wspólnych inicjatyw, nadzorowanie magazynu marketingowego – próbek produktów i materiałów targowych i promocyjnych. W pracy na tym stanowisku pomogą Ci:  doświadczenie w zakresie organizacji wydarzeń marketingowych – szczególnie targów, doświadczenie w tworzeniu planów i budżetowania, umiejętności tworzenia programów szkoleniowych i konferencyjnych, niezwykła ciekawość do wyzwań w szybkim tempie i pod presją czasu, skrupulatność i dbałość o szczegółów, bardzo dobra organizacja i planowanie celów i priorytetów, komunikatywna znajomość angielskiego, dobra organizacja czasu pracy, umiejętność pracy pod presją czasu i deadlinami, dobra komunikacja, prawo jazdy kat. B, ....i przede wszystkim energia i chęć do pracy w dynamicznym środowisku. Dodatkowo premiujemy za:  znajomość branży eventowo-konferencyjnej, obsługa systemu webinarowego – Clickmeeting, obsługa sprzętu nagłośnieniowego,   W naszej pracy będziesz miał możliwość: aktywnego rozwoju, realizację własnych pomysłów, spotkania ciekawych ludzi, udziału w ciekawych wydarzeniach w kraju i za granicą, poznawania nowych narzędzi marketingowych. Oferujemy:  ciekawą pracę w prężnie rozwijającej się polskiej firmie, w doświadczonym zespole, atrakcyjną współpracę na podstawie umowy o pracę / B2B, dużą samodzielność pracy, pracę w firmie, która stawia na zespół oraz świetną atmosferę, komfortowe i najnowocześniejsze biuro pod Krakowem (Podłęże k. Niepołomic), elastyczny czas pracy z możliwością pracy w formie zdalnej, atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. pakiet sportowy, kurs języka angielskiego, ubezpieczenie grupowe), dofinansowanie do posiłków w ramach firmowej kantyny, możliwość dojazdu do pracy firmowym autobusem, szkolenia oraz możliwości szerokiego rozwoju, niezbędne narzędzia do realizacji zadań, codzienne wsparcie specjalistów, pracę w każdy piątek do 13:30. Kandydacie, prosimy o zapoznanie się z informacją jak przetwarzamy Twoje dane osobowe: Administratorem danych jest Smay Sp. z o.o. wchodząca w skład Grupy (w której współadministratorami są PHP Smay Marek Maj, Smay Serwis Michał Maj) z siedzibą w Podłężu 678 (32-003 Podłęże). Aby skontaktować się z nami, wyślij wiadomość pod e-mail: odo@smay.eu Dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia bieżącego procesu rekrutacyjnego, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. b RODO. Inne dane podane w tym celu lub w celu udziału w przyszłych rekrutacjach, będą przetwarzane na podstawie udzielonej zgody, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Informujemy o przysługującym prawie do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem ich wcześniejszego przetwarzania. Informujemy również o przysługującym prawie dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także o prawie wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, kancelaria@uodo.gov.pl. Podanie danych w zakresie określonym w art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne w celu wzięcia udziału w rekrutacji. Podanie innych danych jest dobrowolne. Aplikując wyrażasz zgodę na kontakt za pomocą środków komunikacji elektronicznej na podane przez Ciebie dane kontaktowe. Dane osobowe będą przetwarzane przez 3 miesiące od ukończenia rekrutacji (zawarcia umowy docelowej) lub w przypadku odpowiedniej zgody, do momentu jej wycofania, nie dłużej niż przez 2 lata. Odbiorcami danych osobowych będą: hostingodawca poczty elektronicznej i hostingodawca serwera. W przypadku wyrażenie woli przetwarzania danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji, prosimy o zawarcie w CV lub w wiadomości przewodniej niniejszego lub równoważnego oświadczenia