.. Recovery initiatives. Applies significant experience with Performance Monitoring, database tuning, identification and correction of performance bottlenecks to ensure peak performance. Creates and maintains knowledge base to improve maintenance and reliability. Provides input to forecasts future of database/ .. inny
Poszukujemy osoby, która obejmie zupełnie nowe stanowisko, powstałe na skutek transformacji obszarów: Digital Ads oraz Obsługi Klienta Sempire. Shoper w 2022 nabył większościowy pakiet udziałów Agencji Sempire. W ramach trwającej integracji spółek, w 2023 roku powołano wspólny obszar biznesowy Digital Ads, który odpowiada za realizację usług marketingu internetowego grupy kapitałowej, w skład którego wchodzi Sempire (usługi SEO) oraz Shoper Kampanie (usługi PPC). Obecnie każda ze spółek, posiada wyizolowane procesy i procedury w zakresie obsługi klienta, co z przyczyn technicznych, w dużej mierze zostanie utrzymane. Kandydat będzie jednak odpowiedzialny za wprowadzenie wspólnego standardu obsługi, możliwe upodobnienie polityk i uzyskanie synergii, poprzez wymianę najlepszych praktyk i wspólne inwestycje i projekty. Oczekiwanym rezultatem wypracowanym na nowo powstałym stanowisku jest jak najlepsza obsługa klientów, korzystających z usług SEO i/lub PPC. Dlaczego warto z nami pracować? Możliwość rozwoju i wdrażania swoich pomysłów Praca w innowacyjnej branży u lidera wyznaczającego trendy Kultura ceniąca pomysły i samodzielność w działaniu Możliwość nauki poprzez wewnętrzne programy rozwoju, szkolenia, konferencje itp. Bezpośredni wpływ obszary Digital Ads i obsługi klienta Elastyczność i dynamika działania Czym będziesz się zajmować? Współpraca z Team Leaderami i zespołami celem generowania jak najkorzystniejszych wyników w zakresie utrzymania klienta (churn rate) i dochodowości (LTV), poprzez dosprzedaż (up-sell, cross-sell) Odpowiedzialność za procedury i narzędzia wykorzystywane w dziale, ze szczególnym uwzględnieniem budowania jak najlepszych doświadczeń klienta podczas procesów onboardingu, dosprzedaży, obsługi reklamacji, obsługi wypowiedzeń Odpowiedzialność za dane w zakresie obsługi klienta Digital Ads (kontrola/walidacja danych w systemach raportujących i narzędziach) Tworzenie i aktualizowanie procedur, standardów i wytycznych podnoszących jakość i rentowność obsługiwanych kontraktów z Klientami, efektywność, organizację pracy i motywację podległych zespołów Tworzenie raportów i zestawień dotyczących poziomu świadczonych usług oraz efektywności i organizacji pracy zespołów, umiejętne prezentowanie, interpretowanie tych danych i wyciąganie wniosków celem wdrażania udoskonaleń Skuteczne zarządzanie projektami i wszelkimi innymi zleconymi działaniami wspierającymi pracę Digital Ads (własnymi jak i podległych zespołów); Reprezentowanie działu na spotkaniach wewnątrz i na zewnątrz firmy Tworzenie dobrej atmosfery pracy, dbanie o dobrą komunikację wewnątrz działu i z innymi działami Wspieranie pracowników działu w rozwoju zawodowym, poprzez podnoszenie kompetencji i kwalifikacji Aktywny udział w rekrutacji pracowników oraz procesach on- i off- boardingowych; Przygotowywanie raportów, sprawozdań i analiz dotyczących pracy własnej Co jest dla nas ważne? Minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem (mile widziane w zakresie sprzedaży i obsługi klienta) Znajomość branży marketingu internetowego, w tym specyfiki SEO i PPC Umiejętność walidacji i wizualizacji danych Umiejętność motywowania, kierowania i rozwijania zespołu (mile widziane: 10 lub więcej osób w zespole) Gotowość do wyjazdów służbowych do innych lokalizacji biur, w których pracują zespoły obsługi, tj. Kraków, Poznań, Bydgoszcz Mile widziane: Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 Co zyskasz? Wiedzę, którą będziesz czerpał od praktyków Praca w silnie rosnącej branży, z wysokim popytem na oferowane usługi Realny work-life balance Pracę z fajnymi ludźmi, którym zależy na przyjemnej atmosferze i osiąganiu wyników System kafeteryjny (m.in.: karta Multisport, bilety do kina, vouchery) Opieka medyczna Luxmed Ubezpieczenie grupowe Brak dress code’u Inicjatywy dobroczynne Elastyczny czas pracy Program rekomendacji pracowników