People & Culture Product Manager

  • Katowice
  • Crodu
⏳ Czas projektu: długoterminowy Forma pracy: fulltime, zdalnie delegacje ⏰ Start: ASAP Cześć Cześć Dla naszego klienta poszukujemy People & Culture Product Managera , który wesprze zespół swoimi wyjątkowymi umiejętnościami technicznymi i doświadczeniem. Firma skupia się na tworzenia u dostarczaniu rozwiązań w celu napędzania zrównoważonej transformacji w wiodącej na świecie grupie linii lotniczych. Jak to robią? Wspierają swoje linie i partnerskie firmy, dostarczając im kreatywne rozwiązania/ autorskie systemy oraz usługi finansowe, zaopatrzeniowe i lotnicze. Klient szykuje się do przesiadki z SmartRecruiters na Workday i poszukuje osoby, która przeprowadzi wdrożenie od A do Z, a po wdrożeniu systemu zaopiekuje się i utrzyma platformę. W tej roli będziesz niejako mostem komunikacyjnym pozwalającym na swobodną komunikację zespołów technicznych i nietechnicznych. Będziesz odpowiedzialny za wizję i strategię produktu, a następnie za rozwijanie klarownej strategii wdrażania go do organizacji. Po implementacji rozwiązania praca będzie wymagała bliskiej kooperacji z wieloma zespołami, a w szczególności HR/ People & Culture, z którymi będziesz weryfikować cele i wymagania dotyczące dalszego rozwoju systemu Workday. Praca w dużej mierze oparta na prowadzeniu efektywnej komunikacji i koordynacji zadań między wieloma zespołami. Klient doceni wcześniejsze doświadczenie w pracy w środowisku korporacyjnym, jednak idealny kandydat to przede wszystkim osoba samodzielna z dużym poczuciem odpowiedzialności, która nie boi się przejmować inicjatywy i samoorganizować swój czas pracy. Praca co do zasady w trybie zdalnym, jednak szczególnie we wczesnej fazie projektu przewidywane jest kilka wyjazdów do Londynu w celu ustalenia wizji i planów z managementem z UK. Dlatego poszukiwana jest osoba, która może sobie pozwolić na takie wyjazdy i chętnie podejmie się pracy w takim systemie. Codzienne zadania: Gromadzenie wymagań i ich priorytetyzacja Ścisła współpraca ze zainteresowanymi stronami, klientami i zespołami deweloperskimi Priorytetyzacja dostarczanych funkcji i historii użytkowników, zapewniając ich zgodność z potrzebami zespołu People & Culture oraz możliwościami technicznymi Dokonywanie decyzji opartych na danych i dostosowywanie road-mapy produktu Zapewnienie technicznego wsparcia zespołom deweloperskim - propozycje doboru narzędzi, pomoc w technicznych wyzwaniach Promowanie user expirience oraz reprezentowanie klienta w dyskusjach produktowych Zarządzanie backlogiem (z utrzymaniem historii użytkowników, specyfikacjami technicznymi i kryteriami acceptance ciągłe dopracowywanie backlogu w celu odzwierciedlenia zmieniających się priorytetów i wymagań) Prowadzenie otwartej komunikacji między zespołami, dostawcami i stakeholdersami Współpraca z Business Owners w celu utrzymywania wiedzy dotyczącej produktu Monitorowanie postępów prac rozwojowych, zapewniając terminowe dostarczanie funkcji i spełnienie standardów jakości Wymagania: ⚡️ Około 5 lat doświadczenia w pracy jako Product Owner lub w podobnej roli ⚡️ Doświadczenie w pracy z platformą Workday oraz znajomość zagadnień związanych z HCM i CRM (twardy must have) lub dobra znajomość specyfiki narzędzi HRowych ⚡️ Silne techniczny background z praktycznym doświadczeniem w rozwoju oprogramowania, językach programowani/ architekturze technicznej ⚡️ Doskonała znajomość metodologii Agile, w tym Scrum lub Kanban ⚡️ Biegłość w przekładaniu złożonych koncepcji funkcjonalnych i technicznych na klarowne user stories i wymagania ⚡️ Bardzo dobre umiejętności w rozwiązywaniu problemów ⚡️ Wysoce rozwinięte umiejętności komunikacyjne i zdolność do bliskiej współpracy z wieloma zespołami ⚡️ Proaktywne podejście i zaangażowanie ⚡️ Angielski na poziomie umożliwiającą swobodną komunikację w zespole Mile widziane: ⚡️ Certyfikacja Scaled Agile Framework (SAFe) ⚡️ Wiedza z zakresu cloud computing/ sieci ⚡️ Doświadczenie w branży lotniczej i sektorze innowacji