Krajowy Manager Sprzedaży

  • BiaÅ‚ystok
  • Altios Polska Sp. Z O.o.
Witaj kandydacie Aktualnie prowadzimy rekrutacje na stanowisko: Krajowy Manager Sprzedaży. Zainteresowanych zapraszamy do aplikacji Krajowy Manager Sprzedaży będzie kluczowym członkiem zespołu handlowego pełniącym strategiczną rolę dla firmy, wdrażając strategię i strukturę wzmacniania i rozszerzania sieci partnerów. Krajowy Manager Sprzedaży Twój zakres obowiązków Krajowy Manager Sprzedaży będzie kluczowym członkiem zespołu handlowego pełniącym strategiczną rolę dla firmy, wdrażając strategię i strukturę wzmacniania i rozszerzania sieci partnerów. Wykorzystanie silnej marki Guilbert Express do tworzenia okazji do up-sellingu i cross-sellingu z istniejącymi partnerami; Identyfikacja dużych firm, które mogą bezpośrednio skorzystać z gamy produktów oferowanych przez Guilbert Express. Wiodąca rola w promowaniu marki Guilbert Express w Polsce. Wspieranie polskiego dystrybutora w celu zwiększenia liczby sklepów DIY, które będą sprzedawać produkty Guilbert Express. Negocjowanie umów z hurtowniami, w ramach których proponowany jest optymalny wybór produktów; Proaktywny kontakt i odwiedzanie hurtowni w celu budowania portfolio klientów i identyfikacji potencjału sprzedaży Utrzymywanie biznesu i rozwijanie nowych kanałów w celu zapewnienia 20% rocznego wzrostu; Aktualizowanie wiedzy na temat produktów, a tym samym proaktywne konsultowanie się z ekspertami ds. produktów w celu uzyskania porad technicznych. Analiza segmentów rynku B2B, takich jak logistyka, przemysł i budownictwo; Stworzenie planu strategii i segmentacji w zakresie podejścia do tych rynków; Wdrażanie tego planu poprzez działania marketingowe i aktywne poszukiwanie klientów. Wymagania pracodawcy Wykształcenie wyższe lub odpowiednie doświadczenie. Doświadczenie w sprzedaży B2B z hurtowniami i/lub dystrybutorami w sektorze budowlanym. Znajomość rynku polskiego. Umiejętność negocjacji i budowania trwałych relacji. Język polski ojczysty (lub płynny) oraz dobra znajomość angielskiego i/lub francuskiego. Znajomość MS Office i ERP, znajomość SAP mile widziana. Zorientowany na klienta, posiadający silne umiejętności komunikacyjne, umiejący słuchać klientów i komunikować w sposób klarowny i zwięzły. Samodzielny, posiadający poczucie odpowiedzialności i podejście zadaniowe. Dobrze zorganizowany, zorientowany na procesy i efektywny z dobrą umiejętnością zarządzania czasem. Potrafiący identyfikować nowe okazje i dobrze negocjować oraz przekonywać klientów. Rozwiązujący problemy, łatwo identyfikujący sytuację klienta i formułujący rozwiązanie. Budujący relacje oparte na szacunku i dobrej współpracy zarówno wewnątrz firmy jak i z klientami. Elastyczny, łatwo dostosowuje się do ciągle zmieniającego się otoczenia związanego z rozpoczynaniem nowej działalności. Pracodawca oferuje Ciekawe wyzwania związane z odpowiedzialnością za rozwijanie polskiej spółki grupy. Istniejący stabilny biznes w Polsce, produkty sprawdzone na rynku; Bardzo przyjazne, inkluzywne środowisko pracy w dynamicznej, rodzinnej firmie z ponad wiekową tradycją Konkurencyjny pakiet wynagrodzeń z atrakcyjnymi benefitami, Na początku przewidziane jest kilka szkoleń we Francji. Po pełnym wdrożeniu praca głównie w terenie (klienci w całej Polsce) na zasadzie pracy zdalnej. Aplikuj