Zastępca Kierownika Działu Kas i Obsługi Klienta

  • Koszalin
  • Metromakro
Opis firmyJesteśmy innowacyjną firmą z branży handlu hurtowego, należącą do Grupy METRO. Działając wspólnie w globalnej sieci MAKRO/METRO Cash&Carry, zapewniamy najwyższej jakości towary oraz kompleksowe rozwiązania biznesowe 21 milionom naszych klientów w 25 krajach na całym świecie. Jeśli podobnie jak my masz naturę przedsiębiorcy, jesteś otwarty na nowe wyzwania i lubisz się uczyć, dołącz do naszego Zespołu.Opis oferty pracyDo Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów.Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu.Wsparcie kierownika w koordynowaniu pracy zespołu.Rozliczanie kasjerów i księgowanie utargów zgodnie z procedurami.Tworzenie i rozliczanie grafików.Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami.Współdziałanie w tworzeniu wizerunku MAKRO jako firmy przyjaznej klientowi.KwalifikacjeNasze Oczekiwania: Entuzjazm i zaangażowanie podczas codziennej pracy z klientem.Wykształcenie minimum średnie.Doświadczenie w zarządzaniu personelem · min. 2 lata · dobra znajomość MS Office (szczególnie MS Excel).Mile widziane doświadczenie w pracy w firmie handlowej.Znajomość przepisów dotyczących reklamacji z tytułu gwarancji i rękojmi.Dyspozycyjność (praca zmianowa również w porze nocnej i w weekendy).Dodatkowe informacjeMamy Ci do zaoferowania:Przyjazną i nieformalną atmosferę pracy.Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.Wynagrodzenie zawsze na czas.System premiowy.Rozwój i podnoszenie kwalifikacji zawodowych.Nauka języka obcego – angielski, niemiecki, hiszpański na platformie e-Tutor.Pakiet prywatnej opieki medycznej.Grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach.Zniżki na zakupy w MAKRO.Dofinansowanie do posiłków.Okazjonalne bony towarowe.Karty sportowo-rekreacyjne (Multisport Plus).Parking pracowniczy.Dofinansowanie do wypoczynku.Nagrody za polecenia pracowników.Możliwość zdobycia uprawnień na wózki widłowe.Rozbudowany pakiet szkoleń wdrożeniowych.