Digital Media Data Analyst Google Ads

  • Piaseczno
  • Performance Media Poland
Czym się będziesz zajmować, jak do nas dołączysz: zajmiesz się projektowaniem nowych rozwiązań analitycznych w obszarze Big Data; będziesz odpowiedzialny/a za analizę kampanii reklamowych i tworzenie reguł do oceny ich efektywności wykorzystując SQL i środowisko BigQuery; będziesz łącznikiem między biznesem a zespołami developerskimi - pomożesz przekuć oczekiwania biznesowe na wymagania technicznie; w ramach prowadzonych projektów będziesz odpowiedzialna/y za testowanie nowych funkcjonalności oraz rekomendowanie najlepszych rozwiązań; będziesz dbać o rozwój wdrożonych narzędzi w oparciu o nowe odkrycia i trendy branżowe. Od Ciebie oczekujemy: doświadczenia w prowadzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych na platformie Google Ads; doświadczenia w zakresie analizy danych mediowych; bardzo dobrej znajomości SQL (podzapytania, funkcje okienkowe, joiny); znajomości podstawowych pojęć związanych z relacyjnymi bazami danych (typy relacji, ERD); umiejętności czytania dokumentacji technicznej; znajomości zagadnień związanych z protokołem HTTP/REST API; wysokiego poczucia ownership’u w projekcie; proaktywnej postawy - wykazywania się inicjatywą i kreatywnością oraz otwartości na niestandardowe rozwiązania. Dodatkowo docenimy: umiejętności samodzielnego tworzenia zapytań i komunikacji z API; znajomość języka Python na potrzeby analizy danych; wykształcenie w kierunku analizy danych, Data Science lub podobnym; certyfikat DIMAQ. Oferujemy: rozwój w kierunku projektowania i współtworzenia globalnych rozwiązań analitycznych w obszarze digital marketingu; rozwój w dynamicznie rozwijającej się branży MarTech oraz pracę z rozpoznawalnymi i międzynarodowymi markami; zaplanowany onboarding, który pomoże Ci łatwiej wdrożyć się w obowiązki; międzynarodowe środowisko pracy i nieustanny kontakt z językiem angielskim; środowisko nastawione na wymianę wiedzy i dzielenie się dobrymi praktykami; pakiet benefitów: opieka medyczna, karta sportowa i kilka innych, o których opowiemy Ci na rozmowie rekrutacyjnej