Dyrektor Kontraktu

  • Olecko
  • Aldesa Polska Services Sp. Z O.o.
Jesteśmy globalnym punktem odniesienia w zakresie budowy i rozwoju infrastruktury cywilnej i przemysłowej, mogącym poszczycić się stabilną pozycją na rynku energii odnawialnych, w branży przemysłowej oraz w sektorze nieruchomości i koncesji. Wyróżnia nas to, że oferujemy klientom integralne i dostosowane do ich potrzeb rozwiązania , nie spuszczając z oka rentowności i korzyści dla wszystkich zainteresowanych stron. Aldesa Polska to firma będąca w całości własnością hiszpańskiej Grupy Aldesa, działająca na rynku polskim w sektorze budownictwa infrastrukturalnego, energetycznego, przemysłowego, odnawialnych źródeł energii oraz budownictwa użyteczności publicznej od 2007 roku. Kluczem do sukcesu firmy jest znajomość lokalnych uwarunkowań, międzynarodowych standardów pracy, indywidualne podejście do klienta oraz umiejętność adaptacji do zmieniających się wymagań rynku i potrzeb klientów, trafny dobór realizowanych projektów, a także ciągłe poszukiwanie nowych, lepszych rozwiązań. Aldesa tworzy wartość dodaną na każdym projekcie i oferuje klientom bardziej wszechstronne i efektywne kosztowo rozwiązania bez zaniedbywania efektywnego zarządzania terminami.   Twój zakres obowiązków: Kierowanie realizacją projektu w branży infrastrukturalnej. Zarządzanie kosztami projektu w celu osiągnięcia założonych celów budżetowych. Organizacja pracy i odpowiedzialności zespołu wykonawczego w celu realizacji celów kontraktu. Komunikacja z Klientem i Inżynierem projektu. Zawieranie umów z podwykonawcami przy udziale personelu zarządzającego kontraktem. Raportowanie oraz współpraca z działami wsparcia w siedzibie głównej firmy i Zarządem. Nasze wymagania: Wyższe wykształcenie w dziedzinie budownictwa infrastrukturalnego.  Dodatkowe wykształcenie z zakresu zarządzania projektami lub MBA będzie znaczącym atutem. Doświadczenie na podobnym stanowisku w projektach infrastrukturalnych w Polsce lub za granicą po stronie Generalnego Wykonawcy. Co najmniej dobra znajomość języka angielskiego. Wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne i lidera. Inicjatywa, proaktywność, orientacja na cele. To oferujemy: Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku, Przyjazną atmosferę pracy, Pakiet świadczeń dodatkowych.