Doradca klienta

  • Polska
  • Concentrix Cvg International

Opis stanowiska: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu. Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat oraz połączenia telefoniczne. Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów. Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta. Aktywne komunikowanie się w zespole oraz wsparcie członków zespołu. Przedsprzedażowa i posprzedażowa obsługa klienta. Utrzymywanie wysokiej jakości powierzonych zadań w kontakcie z klientem. Nasze wymagania: Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta lub w pracy o podobnym charakterze mile widziane. Biegła znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie. Znajomość języka angielskiego min. B1/B2 do komunikacji w zespole. Doskonałe umiejętności interpersonalne i wielozadaniowość. Umiejętność pracy samodzielnej jak i w zespole. Motywacja i chęć do pracy oraz do nauki. Doskonała umiejętność obsługi komputera oraz MS Office. Praca z biura w Warszawie. Co oferujemy: Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej organizacji. Pracę zmianową od poniedziałku do niedzieli w godzinach 9.00-21:00. Studenci mile widziani.