Recruitment Specialist

  • Gdańsk
  • Grupa Progres
  Do naszego zespołu w ramach rozwoju linii biznesowej Permanent Recruitment poszukujemy osoby na stanowisko:    Recruitment Specialist Jako Recruitment Specialist będziesz: Kompleksowo prowadzić kluczowe procesy rekrutacyjne z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi oraz kanałów dotarcia do kandydatów; Rzetelnie badać kompetencje kandydatów; Opracowywać i przedstawiać rekomendacje kandydatów; Koordynować proces realizacji i komunikacji z klientem w ramach realizacji usług Permanent Recruitment; Raportować wskaźniki rekrutacyjne oraz statusy dotyczące prowadzonych projektów rekrutacyjnych; Współtworzyć i realizować strategię rekrutacyjną w ramach linii Permanent Recruitment; Współtworzyć kampanie rekrutacyjne. Dołącz do nas, jeśli: Możesz pochwalić się doświadczeniem w samodzielnym prowadzeniu procesów rekrutacyjnych; Sprawnie poruszasz się po LinkedIn - nie kryje przed Tobą żadnych tajemnic :) oraz innych kanałach w ramach dotarcia do kandydatów; Możesz pochwalić się znajomością narzędzi i aktualnych trendów w zakresie rekrutacji; Znasz na poziomie dobrym pakiet MS Office (Word, Excel, PowerPoint); Możesz pochwalić się znajomością języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji; Charakteryzujesz się wysoką orientacją biznesową; Chcesz się rozwijać i zdobywać nowe, ciekawe doświadczenia zawodowe; Nie boisz się wyzwań zawodowych, działasz szybko i skutecznie; Jesteś osobą samodzielną, komunikatywną i cechujesz się bardzo dobrą organizacją pracy własnej. Zobacz, co możemy Ci zaoferować: Dużą samodzielność we wdrażaniu nowych pomysłów i inicjatyw; Pracę w energicznym, zgranym zespole - lubimy ze sobą współpracować :) Kulturę organizacji opartą na feedbacku i wymianie wiedzy; Preferowaną formę zatrudnienia (umowa o pracę lub b2b); Spersonalizowaną ścieżkę rozwoju - coaching, mentoring, szkolenia online, programy rozwojowe w ramach projektu Progres Akademia; Kafeteryjny system benefitów pozapłacowych (w tym karta sportowa, opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie na życie), w tym także; 3 godzinki dla rodzinki; wspólne świętowanie urodzin oraz jubileuszy zatrudnienia; Mikołajki, Dzień Dziecka, Dzień HR-owca; integracje i wyjazdy firmowe.   Progres Permanent Recruitment  to ekspercka linia biznesowa Grupy Progres w dziedzinie rekrutacji stałych. Specjalizuje się w doborze specjalistów, menadżerów, kadry zarządzającej w sektorach takich jak: IT, Produkcja, Logistyka, Budownictwo, Finanse, Sprzedaż i SSC/BPO. Chcąc sprostać oczekiwaniom Klientów wdraża innowacyjne rozwiązania, dopasowane do aktualnych wyzwań rynku pracy. Wykorzystuje najnowocześniejsze narzędzia i metody pozyskiwania pracowników, a także dba o Candidate i Customer Experience oraz Employer Branding swoich Klientów.  Postaw na  rozwój swojej kariery Grupa Progres to organizacja z polskim kapitałem, która od 2002 roku oferuje nowoczesne rozwiązania HR dla biznesu. Wspieramy firmy na terenie całej Polski w zakresie pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, optymalizacji procesów, doradztwa i szkoleń. NR AGENCJI:   5088