Specjalista ds. administracji

  • Zabrze
  • Human4human Recruitment
Czy jesteś osobą energiczną, zorganizowaną i chcesz rozwijać swoje umiejętności rosnącej się branży ubezpieczeń? Mamy dla Ciebie świetną wiadomość! Właśnie poszukujemy ambitnej i zmotywowanej osoby, która będzie wspierać Agentów ubezpieczeniowych w pracy administracyjnej w biurze naszego Partnera w Zabrzu. Praca w branży ubezpieczeń to nie tylko bezpieczeństwo i satysfakcjonujące zarobki, ale także możliwość rozwoju osobistego i zawodowego. Jeżeli jesteś osobą odpowiedzialną, rzetelną i zorganizowaną oraz chcesz dołączyć do wspaniałego zespołu, a branża ubezpieczeń wydaje Ci się interesująca, to może to być idealna propozycja dla Ciebie. Może to być Twój pierwszy krok do budowania kariery w jednym z najbardziej stabilnych i perspektywicznych sektorów gospodarki!    Specjalista ds. administracji Czym będziesz się zajmować: Obsługa Biura : Prowadzenie codziennej administracji biurowej, w tym obsługa korespondencji oraz zarządzanie dokumentacją ubezpieczeniową. Praca na firmowym CRM. Wsparcie Zespołu : Asystowanie zespołowi w codziennych zadaniach administracyjnych i organizacyjnych; Obsługa Klientów : Zapewnianie profesjonalnej obsługi klientów, w tym odbieranie telefonów, sprawdzanie kompletu dokumentacji ubezpieczeniowej, wznawianie ubezpieczeń, weryfikacja i wysyłka polis, przesyłanie zdjęć do TU, Archiwizacja Dokumentów : Skrupulatne przechowywanie i zarządzanie dokumentacją firmową zgodnie z obowiązującymi procedurami, w tym sprawdzanie statystyk profilowania, zestawienia polis, prowadzenie tabel flotowych, tworzenie raportów zaległości, noty prowizyjne. Czego oczekujemy: Doświadczenie : Minimum rocznego doświadczenia w pracy administracyjnej. Znajomość branży ubezpieczeniowej jest warunkiem koniecznym. Wykształcenie : Minimum średnie, preferowane kierunki związane z administracją lub ubezpieczeniami. Umiejętności Komunikacyjne : Dobra komunikacja werbalna i pisemna oraz zdolność do pracy w zespole. Obsługa Komputera : Świetna obsługa pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook) oraz systemów biurowych. Zorganizowanie : Duża zdolność organizacyjna, dokładność i skrupulatność. Kreatywność : Umiejętność rozwiązywania problemów i podejście innowacyjne do wykonywanych zadań. Języki obce : Nie wymagamy znajomości j. angielskiego, ale znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym będzie dodatkowym atutem. Co możemy Ci zaoferować: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, Wynagrodzenie podstawowe na poziomie 6.000-7.000 brutto, Benefity pozapłacowe w postaci: opieki medycznej, karty sportowej, ubezpieczenia grupowego oraz szkoleń kompetencyjnych w pełni sfinansowanych przez pracodawcę, Możliwość pracy w przyjaznym i nastawionym na współpracę zespole w organizacji, Możliwość pracy hybrydowej, Indywidualny plan wdrożenia na stanowisku ramię w ramię z doświadczonymi agentami oraz pod okiem zaangażowanej właścicielki Agencji, Elastyczne godziny pracy, które można dopasować do życia rodzinnego – pracodawca jest przyjazny Rodzicom i chętnie dopasuje grafik.     Informacje o Pracodawcy: Multiagencja ubezpieczeniowa działająca w Zabrzu od 17 lat i kierująca się następującymi wartościami: empatia, odpowiedzialność, skuteczność, zaangażowanie, terminowość i elastyczność.  Zyskała zaufanie już ponad 5 tysięcy klientów, w tym firmy usługowe i produkcyjne oraz osoby prywatne. Agencja kompleksowo realizuje potrzeby ubezpieczeniowe klienta indywidualnego i firmowego, chroni finanse, życie i zdrowie, obsługuje wszystkie grupy zawodowe i przedsiębiorstwa różnej wielkości z każdej branży. Jej agenci doradzają w sprawie ubezpieczeń obowiązujących na mocy ustaw i rozporządzeń. Polecają też najlepsze ubezpieczenia dobrowolne, z których sami korzystają i które wybrali dla najbliższych. Zakres ubezpieczeń oferowanych prze Pracodawcę jest bardzo szeroki: od ubezpieczeń komunikacyjnych przez majątkowe, po ubezpieczenia zabezpieczające zdrowie i życie. Zespół złożony jest ze specjalistów z ogromną wiedzą ekspercką w zakresie wielu typów ubezpieczeń. Wizją firmy jest dążenie do tego, aby Klienci mieli poczucie bezpieczeństwa, spokoju, równowagi i więcej czasu na to, co w życiu ważne.   Proces rekrutacyjny: Wyślij CV przez formularz H4H lub email:  biuro@h4h.com.pl Porozmawiaj z rekruterem H4H i pozwól nam lepiej poznać Twoje kompetencje. (od 30 do 60 minut) Spotkaj się z Pracodawcą w celu weryfikacji zgodności oczekiwań Kandydata oraz Pracodawcy. (ok. 60 minut) Odwiedź siedzibę firmy w Zabrzu w celu poznania zespołu i atmosfery. (od 60 do 90 minut) Uzgodnij warunki pracy z Pracodawcą. Witamy na pokładzie!   O naszym procesie rekrutacyjnym: Nasz proces rekrutacyjny jest dostosowany do tego, aby dokonać wyboru najlepszego z najlepszych. Ale to także ochrona dla Ciebie – jako Kandydata, abyś uniknął sytuacji, w której po dwóch lub sześciu miesiącach zdasz sobie sprawę, że nie jesteśmy idealnym dopasowaniem. Może się wydawać, że jest to długotrwałe, ale każdy krok ma swoje znaczenie i pozwoli nam lepiej poznać Ciebie, tak samo jak pomoże Tobie lepiej zrozumieć naszego Partnera – Pracodawcę, z którym przyjcie Tobie docelowo współpracować. Chcemy również, abyś miał czas na zadanie wszystkich pytań dotyczących opisu stanowiska, długoterminowej wizji twojego zespołu i Firmy, jej wartości, mając po drugiej stronie odpowiedniego rozmówcę. Wymienione powyżej kroki mogą być dostosowane w zależności od Twojej dostępności i kalendarza rozmówcy.   Jak osiągnąć sukces w tej rekrutacji: Dostosuj swoje CV i aplikację do naszego konkretnego opisu stanowiska i Firmy. Dbaj o szczegóły, ponieważ są one ważne dla nas oraz Pracodawcy! Przejdź przez różne etapy procesu aplikacyjnego przygotowany (poczytaj o Firmie, branży i zbierz informacje branżowej), aby nie przegapić tej okazji! Pomóż nam zsynchronizować Twoją dostępność z kalendarzami naszych menedżerów, aby umożliwić rozmowy w optymalnym czasie. Nikt nie lubi rozciągniętego w czasie procesu decyzyjnego. Przygotuj pytania, które zadasz na każdym etapie, w zależności od osoby, która przeprowadza rozmowę. Żadne skopiowane lub niepersonalizowane aplikacje nie będą brane pod uwagę. Nie ufamy osobom, które nie są z nami szczere i nie okazują szacunku wobec osób biorących udział w procesie.   Więcej informacji udziela: Alan, tel: +48 535 320 351, e-mail:  a.dmochowski@h4h.com.pl Prosimy o zamieszczenie w treści dokumentów aplikacyjnych następującej klauzuli: "Zgadzam się na przetwarzanie przesłanych danych osobowych dla potrzeb rekrutacji na wybrane stanowisko przez H4H Recruitment. " Dodatkowo, jeśli chcesz, aby Twoje CV zostało rozpatrzone przez nas w kolejnych procesach rekrutacyjnych, wówczas umieść w swojej aplikacji kolejną klauzulę: "Zgadzam się na przetwarzanie przez H4H Recruitment moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji prowadzonych przez H4H Recruitment". Możesz sprawdzić losy swojej aplikacji, dokonać zmiany swoich danych oraz cofnąć udzieloną zgodę wysyłając e-mail na adres: biuro@h4h.com.pl, co nie ma wypływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed cofnięciem zgody.