Specjalista ds. wsparcia sprzedaży - j. angielski i j. rosyjski m/k

  • Mysłowice
  • Profit Hr
PROFIT HR (Certyfikat 8985) specjalizuje się w rekrutacjach kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY Nasi Klienci to spółki międzynarodowe o ugruntowanych pozycjach, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych. Naszym Klientem jest Firma CDC PL Sp. z o.o. (Citzen Distribution Center Polska), dystrybutor i producent artykułów biurowych, znanych, światowych marek (Berlingo, Citizen- Eleven, Gamma, Centropen,). Firma jest aktywna na terenie całej Europy w sprzedaży B2B i E-commerce. Centrala spółki i magazyn centralny znajdują się Śląsku. W związku z rozwojem, poszukujemy kolejnej osoby do pracy w centrali spółki w Katowicach, na stanowisko: SPECJALISTA DS. WSPARCIA SPRZEDAŻY- j. angielski i j. rosyjski (m/k) MIEJSCE PRACY: KATOWICE Centrum / praca stacjonarna Numer referencyjny: S/CDC/KAT CEL STANOWISKA: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie działań wspierających sprzedaż i obsługę Klienta na terenie całej Europy z użyciem j. angielskiego i j. rosyjskiego. NASZ KANDYDAT BĘDZIE ODPOWIEDZIALNY ZA NASTĘPUJĄCE ZADANIA: koordynowanie procesów sprzedażowych obsługa bieżących zamówień w dystrybucji krajowej i zagranicznej aktywna komunikacja i współpraca między poszczególnymi działami firmy (magazyn, dział sprzedaży, dział marketingu, księgowość) opracowywanie zamówień i wystawianie dokumentów sprzedaży rozpatrywanie reklamacji i wystawianie faktur korygujących utrzymywanie podstawowych danych w systemie Comarch ERP Optima aktywne zaangażowanie w usprawnienie procesu i codziennej pracy analiza stanów magazynowych i zapewnienie odpowiedniego poziomu zapasów koordynacja rezerwacji towaru dla klientów, w tym sieci handlowe przygotowywanie analiz sprzedażowych, analiz zapasów itp. (Excel). ZATRUDNIMY OSOBĘ POSIADAJĄCĄ: Wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe ekonomiczne, handlowe; Minimum 2 letnie doświadczenie w pracy w dziale handlowym, eksportu, wsparcia sprzedaży w firmie handlowej; Znajomość języka angielskiego i j. rosyjskiego na poziomie min. B2 umożliwiającym swobodną komunikację werbalną i pisemną; Doświadczenie w zarządzaniu procesem zlecenia / zamówień; Zaawansowane kompetencje w obsłudze programów MS Office, w tym poziom bardzo dobry Excel; Umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów z klientami, dostawcami i kontrahentami; Zdolności strategicznego i analitycznego myślenia; Umiejętności negocjacyjne, kreatywność i inicjatywę w działaniu; Zdolności organizacyjne oraz umiejętność pracy zarówno w grupie, jak i indywidualnie; Odporność na stres Prawo jazdy. OFERUJEMY: Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej; Stabilne warunki zatrudnienia w kompetentnym, energicznym i sympatycznym zespole (27 osób); Umowę o pracę; Niezbędne narzędzia pracy; Możliwość rozwoju na stanowisko Kierownika Działu Wsparcia Sprzedaży i Logistyki; Udział w tworzeniu nowych struktur oraz w rozwoju firmy na rynku polskim i zagranicznym. Osoby zainteresowane prosimy o składanie CV w języku polskim lub angielskim. Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, a nadesłanych dokumentów nie odsyłamy. Wymogiem do procesowania kandydatury jest zapoznanie się z klauzulą informacyjną dotyczącą ochrony danych osobowych oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych personalnych i zawarcie jej w przysyłanym CV. KLAUZULA INFORMACYJNA- REKRUTACJA – kandydaci, osoby zainteresowane pośrednictwem pracy świadczonym przez Spółkę 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52. 2) osobą kontaktową w sprawach ochrony danych osobowych w PROFIT HR Aleksandra Knapczyk jest Inspektor Danych osobowych dostępny pod adresem e-mail: iodaudyt-doradztwo.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt b i art. 9 ust. 2 pkt a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. 4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy działu HR administratora danych, inne agencje pośrednictwa pracy oraz kontrahenci i klienci administratora, z którymi administrator zawarł umowy w zakresie pośrednictwa pracy. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny na potrzeby rekrutacji oraz później, przez okres 5 lat na potrzeby przyszłych rekrutacji. Po upływie tego okresu dane zostaną usunięte. 6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; 7) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.; 8) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność uczestniczenia w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Spółkę. 9) Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w formie profilowania. ZGODA „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52, moich danych osobowych, w celu prowadzenia przez Spółkę procesów rekrutacyjnych, zgodnie z wymogami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Ponadto oświadczam, iż zostałem poinformowany o możliwości wycofania udzielonej zgody w każdym momencie oraz o tym, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”