Dyrektor działu jakości

  • Mirków
  • Bosch
Opis firmyCzy chcesz, aby Twoje pomysły kształtowały technologie, które zmieniają standardy życia? Zarówno w obszarze rozwiązań mobilnych, dóbr konsumpcyjnych, technologii przemysłowej, jak i dostarczania energii oraz technicznego wyposażenia budynków - z nami będziesz mieć wpływ na poprawę jakości życia na całym świecie. Witaj w Bosch. Zarówno w obszarze elastycznego czasu pracy jak i nowoczesnego środowiska pracy, oferujemy swoim pracownikom dużo przestrzeni na kreatywność. Wierzymy, że otwarty umysł to źródło pomysłów na produkty, które zwiększają komfort życia ludzi. Dołącz do nas!Opis oferty pracyDziałanie jako partner i trener w zakładzie w celu wspierania poprawy jakościWspółpraca z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi w celu identyfikacji i trwałego korygowania niezgodnościUczestniczenie w zespołach między - funkcjonalnych w celu prowadzenia działań zmierzających do osiągnięcia kluczowych wskaźników jakościWspieranie, rozwiązywania problemów związanych z produktami i procesami w obszarze produkcjiPoprawa zrozumienia zasad jakości i nastawienie na jakośćCiągłe doskonalenie i rozwijanie procesów zgodnie z zasadami jakości Bosch.Wspieranie rozwoju i wdrażania strategii jakościUdział w audytach zewnętrznych i wewnętrznychPlanowanie, wdrażanie i monitorowanie realizacji wymagań klientówRealizacja innych zadań zleconych w zakresie odpowiedzialności.Udział w rekrutacji i selekcji pracowników do działu jakości, coaching i motywowanieDbanie o pozytywny wizerunek pracodawcy w organizacji i poza niąKwalifikacjeWykształcenie wyższe techniczne+5 lat łącznego doświadczenia na stanowisku związanym z jakością i/lub produkcją w środowisku produkcyjnym+3 lata doświadczenia w kierowaniu zespołem różnorodnym (inżynierowie, technicy, operatorzy)Umiejętność kierowania technicznymi i nietechnicznymi projektami lub działaniami.Doskonała znajomość metod jakościowych z umiejętnością docierania do przyczyn źródłowych konkretnych problemów przy użyciu narzędzi jakościowych i technik rozwiązywania problemówChęć przewodzenia i współpracy z członkami zespołu w celu terminowego rozwiązywania problemówDoskonałe umiejętności interpersonalne, komunikacji pisemnej i werbalnej (w języku polskim i angielskim)Doświadczenie w pracy w środowisku regulowanym normami jakości (ISO 9001, IATF 16949, VDA / Doświadczenie w pracy ze specyficznymi wymaganiami klientów i kluczowymi narzędziami jakościowymi (FMEA, APQP, SPC, MSA)Doświadczenie w prowadzeniu audytów (klientowskich i certyfikujących).Dodatkowe informacjeUmowa o pracę i konkurencyjne wynagrodzenie Elastyczne godziny pracyKompleksowe środowisko pracy, profesjonalne wsparcie oraz możliwość dzielenia się wiedzą i najlepszymi praktykamiMożliwość ciągłego rozwoju w międzynarodowym środowiskuPrywatna opieka medyczna i karta MultisportSamochód służbowySzereg benefitów dla rodzin (np. letnie obozy dla dzieci)Zniżki na produkty BoschProgram premii za polecenie