Obsługa Klienta z językiem angielskim

  • Gdańsk
  • Grupa Absolvent
Chcesz łączyć naukę z pracą? W Armatis Polska jest to możliwe! Poznaj naszą ofertę i sprawdź, czy nie szukamy właśnie Ciebie! Jesteśmy zespołem rozmaitych osobowości i talentów, które świetnie się uzupełniają. To właśnie sprawia, że wspólnie osiągamy ambitne cele biznesowe. Jesteśmy zawsze otwarci na nowe pomysły, nową energię i osoby. Twój zakres zadań: Obsługa połączeń przychodzących, czatów i mailowych zgłoszeń reklamacyjnych pasażerów międzynarodowej linii lotniczej, Udzielanie informacji dotyczących przewozu bagaży, zmiany terminów lotów, zamawiania nowych biletów, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta oraz budowanie pozytywnych relacji, Aktualizacja informacji w bazie danych. Na co możesz liczyć? Dwuskładnikowe wynagrodzenie:  gwarantowana podstawa + miesięczny system bonusowy , Dodatkowe wynagrodzenie za uczestnictwo w profesjonalnym szkoleniu wdrażającym, dzięki któremu zdobędziesz kluczową wiedzę teoretyczną oraz praktyczną, Wsparcie merytoryczne na każdym etapie współpracy, Indywidualnie ustalany grafik, Możliwość pracy w większym lub mniejszym wymiarze godzinowym, Pracę w firmie, która znalazła się na liście Forbes TOP 300 najlepszych pracodawców w 2022 roku, Dofinansowanie do karty Multisport oraz ubezpieczenia NNW. Co jest ważne? Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację –  poziom B2, Umiejętność sprawnej obsługi komputera, Łatwość budowania i utrzymywania relacji, Dyspozycyjność na minimum  120 godzin w miesiącu, Pozytywne nastawienie, otwartość na zdobywanie nowej wiedzy i zaangażowanie. :)   Zachęcamy do aplikowania!