Event Manager / Specjalista/-ka ds. komunikacji i organizacji wydarzeń

  • Warszawa
  • Collabity
Dla naszego klienta, Związku Przedsiębiorców i Pracodawców, poszukujemy wyjątkowej osoby - łączącej w sobie pasję do social mediów i ponadprzeciętne umiejętności organizacyjne.   Związek Przedsiębiorców i Pracodawców -  Jesteśmy wiodącą organizacją zrzeszającą przedsiębiorstwa z różnych sektorów gospodarki, starającą się wspierać ich rozwój w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu prawnym i biznesowym. Panuje u nas atmosfera partnerskiej współpracy oraz jasne i uczciwe zasady. Lubimy się bawić nie tylko na własnych eventach. Specjalizujemy się w wydarzeniach biznesowych (konferencje w Polsce i poza, galach wręczenia nagród, webinaria, okrągłe stoły, kongresy, wydarzenia społeczne i charytatywne). Współpracujemy z ministerstwami, rządowymi agencjami, mediami, organizacjami / firmami lokalnymi i branżowymi jak Agencja Rozwoju Przemysłu, Allegro, Google, Huawei, Orlen, PKO BP, PAIH, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Polski Fundusz Rozwoju, Samsung (partnerzy naszych projektów) i wieloma innymi. Tworzymy nasze projekty z myślą, aby były odważne, nowoczesne i wychodziły poza rynkowe standardy. Sprawdź co robimy na stronie www.zpp.net.pl   Do zespołu eventowego ZPP poszukujemy osoby, która uwielbia kontakt z ludźmi, ma doświadczenie w realizacji wydarzeń w realu i online, prowadziła samodzielnie projekty, kontraktowała i egzekwowała prace ekip technicznych, potrafiącej ustalać harmonogramy i je realizować, czyli kompleksowo zarządzać wydarzeniem nie tylko z reżyserki.   Do Twoich zadań będzie należało: inicjowanie planowanie i prowadzenie komunikacji dotyczącej naszych wydarzeń w mediach społecznościowych, współpraca z mediami, organizacjami branżowymi i lokalnymi, tworzenie kontentu: treści, materiałów graficznych oraz video, prowadzenie stron internetowych konferencji, komunikacja z uczestnikami wydarzeń, koordynacja działań w trakcie eventów oraz zapewnienie ich prawidłowego przebiegu, współpraca z partnerami konferencji w zakresie zatwierdzania projektów graficznych, przygotowywanie raportów podsumowujących wydarzenia.   Czego oczekujemy? doskonałej znajomości Linkedina, X, FB, umiejętności pisania postów i informacji prasowych, minimum rocznego doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów popartego portfolio i referencjami, aktualnej wiedzy z obszaru multimediów, techniki i scenografii, znajomości branży, w tym rynku podwykonawców, biegła znajomość pakietu Ms Office, znajomość Canvy, bardzo dobrej komunikacji w języku angielskim w mowie i piśmie, terminowości i umiejętności pracy pod presją czasu, dokładności, umiejętności samodzielnego organizowania pracy swojej i współpracy z innymi, sprawnego wyznaczania priorytetów, odpowiedzialności, dyspozycyjności i elastyczności, chęci rozwoju w obszarach marketingu, pomysłowości, inicjatywy i zaangażowania.   Oferujemy: ciekawą i pełną wyzwań pracę przy projektach, wynagrodzenie zasadnicze i okazjonalne premie, biuro w centrum Warszawy, na Nowym Świecie, dużą przestrzeń do realizacji własnych pomysłów, rozwój zawodowy i realną możliwość awansu, każde potrzebne wsparcie w prowadzonych projektach, lekcje języka angielskiego, świetną atmosferę - jesteśmy naprawdę zgranym zespołem i pomagamy sobie nawzajem, prywatną opiekę medyczną, pakiet MultiSport, skrócone piątki (w piątki pracujemy do 13.00!).   Jeśli kochasz wydarzenia, jesteś osobą twórczą, otwartą, nie straszne Ci późnonocne montaże i przedeventowe napięcie, doskonale radzisz sobie z rozwiązywaniem nieprzewidywanych sytuacji, a do tego trzymasz rękę na pulsie w zakresie aktualnych rozwiązań i potrafisz komunikować się po angielsku – to znaczy, że szukamy właśnie Ciebie! Nie wahaj się ani chwili i wyślij nam swoje CV!