DORADCA KLIENTA (obsługa reklamacji) - praca biurowa

  • Leszno
  • Fallwork
Zakres obowiązków: Doradca ds. Obsługi KlientaSzukasz pracy, chcesz zdobyć nowe lub wykorzystać dotychczasowe doświadczenie, nie boisz się nowych, zawodowych wyzwań oraz kontaktu z ludźmi? Ta praca jest właśnie Ciebie! Nie zwlekaj, aplikuj już dziś, bowiem dla naszego Klienta, lidera o ugruntowanej pozycji na rynku, wśród największych grup energetycznych w Polsce poszukujemy ambitnych osób wspierających pracę Specjalistów ds. Obsługi Klienta w stacjonarnych punktach. Rodzaj umowy: umowa zlecenieWynagrodzenie brutto: 27,70 zł za godzinę pracy Zakres czynności:•bezpośrednia obsługa oraz weryfikacja potrzeb Klientów,•przygotowanie umów dla Klientów na podstawie gotowych szablonów,•obsługa systemu kolejkowego w stacjonarnym punkcie,•drobne czynności administracyjno-biurowe (np. obsługa wysyłki umów, przygotowanie dokumentów do archiwizacji). Wymagania: •wykształcenie minimum średnie,•mile widziane doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta,•znajomość obsługi komputera,•komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,•swobodne i płynne wyrażanie się,•wysoka kultura osobista,•cierpliwość,•zdolność szybkiego uczenia się i chęć poznawania nowych zadań,•bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu.Mile widziani również Studenci zaoczni oraz osoby nie bojące się kontaktu bezpośredniego z Klientem. Oferujemy: •pracę w przyjaznej atmosferze wśród doświadczonych Specjalistów,•możliwość poznania pracy w stacjonarnym punkcie obsługi Klienta,•szkolenie wdrażające w zakresie powierzonych czynności,•pewne zatrudnienie w formie umowy zlecenie z pełnymi składkami,•wynagrodzenie godzinowe - 27,70 zł brutto za godzinę pracy,•pracę od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 do 16:00 z uwagi na dostęp do systemów komputerowych. Agencja zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie aplikacji (CV).