Kierownik / Kierowniczka Punktu Własnego

  • Nowy Targ
  • Play
Twoje zadania: Koordynacja pracy Salonu od strony organizacyjnej i administracyjnej Kontrola przestrzegania standardu obsługi klienta oraz procedur Play (w tym standardu wizualizacji) Realizacja planów sprzedażowych: indywidualnych i zespołowych Planowanie i wdrażanie działań podnoszących wyniki sprzedażowe i jakościowe Zarządzanie zespołem sprzedażowym (monitorowanie pracy zespołu, rozliczanie celów, udzielanie informacji zwrotnych) Rekrutacja i budowanie efektywnego, zmotywowanego, zorientowanego na cel i rozwój zespołu Regularna inwentaryzacja Salonu Zarządzanie dokumentacją Salonu dbałość o odpowiednie przechowywanie dokumentów, terminowość w wysyłaniu Szukamy Ciebie, jeśli: Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem Posiadasz doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta Potrafisz skutecznie motywować zespół i budować trwałe relacje interpersonalne Jesteś nastawiony na realizację celów biznesowych (i potrafisz je osiągać) Znasz przepisy prawa pracy Masz co najmniej średnie wykształcenie Umowa o pracę Realny wpływna wysokość Twojego wynagrodzenia (premia miesięczna) Zaplanowana ścieżka kariery i jasno określone zasady awansu Bogaty pakiet szkoleń, m.in. wprowadzające, ofertowe, technologiczne Konkursy sprzedażowe Telefon i Internet PLAY wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, dostęp do biblioteki online) oraz zniżki pracownicze Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej Dodatkowy benefit świąteczny Dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną