Project Manager RITM**

  • Warszawa
  • B2bnetwork
Opis: Praca przy projekcie rozwojowym modernizacji architektury płatności w Banku z wykorzystaniem Scrum. Zakres obowiązków: Koordynowanie projektu rozwojowego modernizacji płatności na poziomie lokalnym oraz międzynarodowym, Zarządzanie ryzykiem poprzez rozwiązywanie pojawiających się problemów lub szukanie odpowiednich sposobów ich rozwiązania, Wsparcie zespołów deweloperskich w procesie realizacji developmentu, Kontrola zależności między projektami, produktami oraz zasobami niezbędnymi do ich realizacji i docelową architekturą IT, Prowadzenie dokumentacji projektowej, tworzenie harmonogramów i monitorowanie terminowości zadań, budowanie współpracy i prowadzenie efektywnej komunikacji pomiędzy wszystkimi stronami, Budowanie pozytywnych relacji z interesariuszami poprzez regularne raportowanie postępów projektu, Ścisła współpraca z Product Ownerem w zakresie bieżących zagadnień, Bardzo dobre zdolności interpersonalne, Orientacja na realizację założonych celów, Umiejętność konsolidacji wniosków i prezentacji wyników interesariuszom banku, Umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji, w sytuacji niepewności lub w sytuacji, gdy ilość informacji jest bardzo duża, Umiejętność szybkiego dostosowywania się do nowych warunków, Kreatywność i proaktywność w poszukiwaniu rozwiązań, Asertywność i umiejętność wywierania wpływu na organizację, Umiejętność wejścia w szczegóły dot. architektury rozwiązania i procesu wytwórczego oprogramowania tak aby być w stanie uczestniczyć w dyskusji dot. rozwiązań jak i identyfikacji kluczowych zależności. Mile widziane: Doświadczenie oraz znajomość procesów płatniczych. Zadania: Ścisła współpraca z Produkt Ownerem i zespołem produktowym, aby dostarczyć użytkownikowi końcowemu efekt biznesowy wynikający z realizacji roadmapy produktowej, Odpowiedzialność za skuteczne dostarczanie wyników prac zespołu, Planowanie i organizacja pracy wokół tematów biznesowych, Zarzadzanie interesariuszami, Facylitacja spotkań biznesowych, Raportowanie statusu i wyników prac zespołu, Aktywne zarzadzanie ryzykiem i adresowanie działań mitygujących ryzyko w projekcie, Współpraca z Chapter Leaderem nad wypracowaniem standardów governance i raportowania postępu prac. Technologie: Agile, Scrum. Narzędzia: JIRA / Confluence/ PPT