Customer Success Specialist

  • Wieliczka
  • Edrone
Chcesz stać się kluczową postacią w zakresie sukcesu naszych klientów? ️ W edrone poszukujemy osób, które z pasją dołączą do naszego zespołu Customer Care jako Success Specialist. Jeśli interesuje Cię eCommerce, a także czujesz, że masz zacięcie do budowania relacji z klientem oraz chciałbyś/chciałabyś przyczynić się do ich pierwszych sukcesów związanych z użytkowaniem naszego produktu - to miejsce może być właśnie dla Ciebie Nasz Produkt: Jesteśmy opartym na AI e-CRM’em dedykowanym firmom e-Commerce do kompleksowego wsparcia działań i budowania relacji z ich klientami. Wierzymy, że przyszłość należy do firm technologicznych, a nie handlowych. Nieustannie dostarczamy przełomowe technologie, wykorzystywane przez gigantów, do firm dowolnej wielkości. Dostarczamy zaawansowane rozwiązania Marketing Automation, oparte na naszych algorytmach, które są łatwe w instalacji (Plug'n'Play). Naszym celem jest pomoc w zrozumieniu zachowań klientów (Customer Intelligence) i zaangażowaniu ich (Marketing Automation) za pomocą kompleksowej chmury marketingowej e-commerce. Brzmi interesująco? Czytaj dalej ✨Co możemy Ci zaoferować: Dołączenie do fantastycznego zespołu, pełnego pasji do budowania relacji z klientem oraz narzędzia wspierające rozwój w tej dziedzinie Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy Pracę z dużymi firmami eCommerce z Polski Płaską strukturę organizacyjną, dużą decyzyjność i realny wpływ na to jak wygląda firma, w której pracujesz - Twoje zdanie jest dla nas istotne Pracę w naszym nowoczesnym biurze w Krakowie (Lekarska 1), a po okresie 3 miesięcznego wdrożenia możliwość pracy hybrydowej Konkurencyjne wynagrodzenie 4300-5800 brutto przy Umowie o Pracę lub 4300-5800 brutto przy Umowie Zlecenie (wybór należy do Ciebie) Kartę Multisport, prywatną opiekę medyczną (LuxMed), bezpłatne lekcje języka angielskiego i portugalskiego, osobiste doradztwo z Mindgram z możliwością uczestniczenia w bezpłatnych wizytach psychoterapeutycznych, a także dostęp do naszej prywatnej siłowni w biurze, jeśli czujesz, że chciałbyś/chciałabyś nabrać trochę więcej endorfin po pracy Jak będzie wyglądał Twój typowy dzień: Nawiązywanie & budowanie długotrwałych relacji z klientami, ich opieką na różnych etapach ich współpracy w edrone Komunikacja z klientami poprzez różne kanały (telefon, spotkania video oraz mail) Podnoszenie satysfakcji klientów poprzez profesjonalne doradztwo, szkolenie oraz inspirowanie Analiza potrzeb bieżących problemów i potrzeb klientów oraz współtworzenie i realizacja strategii utrzymania klienta w firmie Zbieranie feedbacku od klientów oraz przekazywanie ich do odpowiednich osób/ działów Przygotowanie materiałów inspirujących wspólnie z działem Customer Care Prowadzenie szkoleń i webinarów Dosprzedaż produktów i usług Ta rola będzie dla Ciebie idealna jeśli: Posiadasz doświadczenie i lubisz pracę z klientem, a budowanie z nim relacji to Twoja druga natura Nie boisz się nowych wyzwań, a Twoja energia i proaktywne podejście sprawiają, że żadne zadania nie są Ci straszne U nas sporo się dzieje, dlatego jeśli dobrze pracuje Ci się pod presją czasu, zachowując przy tym spokój i skuteczność to na pewno się dogadamy Umiesz działać samodzielnie i nie boisz się wziąć odpowiedzialności za swoje działania - ownership jest dla nas kluczem do sukcesu Ciągły rozwój i podnoszenie kwalifikacji są nieodłącznym elementem Twojego życia - zależy nam na tym byś mógł/ mogła z nami rozwijać każdego dnia Twoimi atutami jest znajomość podstaw marketingu lub zainteresowanie eCommerce, a świat trendów i innowacji jest dla Ciebie naturalnym środowiskiem Dodatkowo doceniamy jeśli: Posiadasz wcześniejsze doświadczenie w e-commerce lub marketingu - jeśli go nie masz, to nic straconego Posiadasz wcześniejsze doświadczenie z klientami B2B Posiadasz doświadczenie z tworzeniem sukcesu klienta, zarządzaniem jego kontem Posiadasz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i webinarów Jak wygląda proces rekrutacyjny: Wypełnienie formularza rekrutacyjnego i załączenie CV Krótka rozmowa online z recruiter - Milena Micor , podczas której będziemy chcieli Cię poznać nieco lepiej Rozmowa w biurze z Customer Success Team Lead - Patrycja Haber oraz z innym Team Leaderem Działu Customer Care Decyzja dotycząca oferty i welcome on board ⭐ Niezależnie od decyzji po poszczególnych etapach zawsze dostaniesz feedback dotyczący Twojej kandydatury.