Regional Coordinator

  • Opole
  • Iqfm Sp. Z O.o.
Regional Coordinator Miejsce pracy: Opole Twój zakres obowiązków rekrutacja, szkolenia, kontrola oraz zarządzanie rozproszonym zespołem merchandiserów, promotorów, audytorów, współpraca z sieciami handlowymi (dbanie o dobre relacje z kierownikami oraz osobami decyzyjnymi w sklepach), współpraca z Przedstawicielami obsługiwanych Klientów firmy, realizacja raportów (zdjęciowych, opisowych) oraz audytów sprzedażowych dla klientów Firmy, samodzielny udział w większych projektach merchandisingowych, montażowych, audytorskich określanie celów, delegowanie zadań, motywowanie i raportowanie pracy zespołu na podległym terenie, zarządzanie sytuacjami kryzysowymi, pomoc w rozwiązaniu problemów, z którymi spotyka się zespół, wdrażanie nowych członków zespołu, przeprowadzanie testów i prowadzenie regularnego coachingu, regularne wizyty kontrolne na podległym regionie, raportowanie bieżących działań podległego zespołu, praca na wskaźnikach biznesowych, analiza skuteczności i efektywności działań podległego zespołu, Nasze wymagania doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lata – warunek konieczny umiejętności zarządzania zespołem ludzi, dokładność oraz terminowość w zleconych pracach, bardzo dobra organizacja swoich zadań, samodzielność i umiejętność pracy pod presją czasu, odpowiedzialność, umiejętności interpersonalne na wysokim poziomie, bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office (zwłaszcza: Excel ) - warunek konieczny, umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków prawo jazdy kat. B (warunek konieczny), optymizm, energia i chęć poznania nowych ludzi. łatwość w nawiązywaniu kontaktów i utrzymywaniu relacji, dobre rozumienie potrzeb Klientów, bardzo dobra znajomość standardów obsługi klienta, To oferujemy stabilne zatrudnienie w dynamicznej firmie obsługującej znane, światowe marki, zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie lub B2B, stabilne warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, niezbędne narzędzia do pracy: samochód służbowy, oraz narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych zadań (laptop, telefon, aplikacja raportowa) pakiet medyczny, dofinansowanie do karty multisport, wszechstronny rozwój, miłą atmosferę pracy, nieformalny styl pracy, wsparcie w procesie adaptacji zawodowej – na nas możesz liczyć! pracę w zespole specjalistów z bogatym doświadczeniem! Benefity dofinansowanie zajęć sportowych prywatna opieka medyczna IQFM Sp. z o.o. IQFM wspiera swoich KLIENTÓW na terenie Polski w następujących dywizjach biznesowych m.in.: merchandisingu, field marketingu, outsourcingu. IQFM od ponad 25 lat działa na polskim rynku, zwiększa sprzedaż swoich klientów poprzez szereg usług wspierających procesy biznesowe. Dzięki swojemu doświadczeniu, wiedzy, kompetencjom oraz ekspertów na pokładzie dostarcza swoim klientom usługi, które gwarantują wysoki zwrot z inwestycji. IQFM wspólne cele osiąga poprzez indywidulane podejście do klienta i projekty szyte na miarę oraz najwyższą jakość usług oraz efektywne zarządzanie. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).