Quality Manager

  • Radom
  • Sgp Group
SGP Sorting Group Poland Sp. z o. o. od 2006 roku jest największym liderem w sektorze outsourcingu w Polsce. Wspomagamy przedsiębiorców w zadaniach usług selekcji, sortowania, naprawy komponentów oraz wyrobów gotowych. Rekrutujemy i szkolimy pracowników w każdej dziedzinie gospodarki. Możesz nam zaufać - zawsze kierujemy się zasadą, by dążyć do jak najlepszej jakości.   Obecnie poszukujemy doświadczonej i zaangażowanej osoby na stanowisko: Quality Manager. W SGP czeka na Ciebie: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze uzależnione od doświadczenia zawodowego, system premiowy, pakiet benefitów: karta sportowa, pakiet medyczny, ubezpieczenie na życie, samochód służbowy, również do użytku prywatnego, niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon, możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturach firmy, szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne, spotkania integracyjne, codzienne wsparcie przełożonego i współpracowników, praca w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.   Zakres zadań: opracowywanie, wdrażanie i utrzymanie systemów zarządzania jakością, zapewnienie zgodności procesów i procedur produkcyjnych ze standardami jakościowymi w firmie, analizowanie wskaźników efektywności i optymalizacja procesów jakościowych, w szczególności ocena zgodności produktu ze standardami Klientów, identyfikowanie obszarów wymagających doskonalenia i wdrażanie działań naprawczych i zapobiegawczych, inicjowanie i wdrażanie działań usprawniających procesy produkcyjne, zarządzanie zespołem oraz zapewnienie odpowiedniego szkolenia i wsparcia dla pracowników związanych z aspektami jakościowymi. współpraca z przedstawicielami działów produkcyjnych, technologicznych i zaopatrzenia, realizacja wewnętrznych szkoleń jakościowych, uczestnictwo w przeprowadzanych przez Klienta audytach, planowanie i przeprowadzanie inspekcji, testów oraz audytów jakościowych. Oczekiwania wobec Kandydatów: min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku - preferowana branżą automotive, wykształcenie wyższe techniczne związane z zarządzaniem jakością lub pokrewne, praktyczna znajomość rysunku technicznego, znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i piśmie, praktyczna znajomość narzędzi Lean Managment (A3, 8D, Kaizen), znajomość standardów jakościowych i metodologii zapewniania jakości (np. ISO 9001), umiejętność analizy danych i raportowania, doświadczenie w zarządzaniu zespołem, doskonałe umiejętności komunikacyjne i zdolność do pracy w zespole.