Customer Service Manager

  • Szczecin
  • Strive Sp. Z O.o.
Dla naszego Klienta, globalnej firmy produkcyjnej, poszukujemy osoby na stanowisko Customer Service Manager.   Obowiązki: - kierowanie i koordynacja pracy w dziale Customer Service, - zapewnienie optymalnej obsługi klienta zgodnie z obowiązującymi zasadami, - optymalizacja obsługi procesów kosztowych, - koordynacja i tworzenie procedur oraz procesów, - koordynacja i priorytetyzacja planów produkcji we współpracy z Centralnym Planowaniem, - współpraca z Działem Transportu i Logistyki w celu zapewnienia terminowości i odpowiedniej jakości dostaw do klientów, - odpowiedzialność za wskaźniki jakościowe i dokumentację systemową dotyczącą klientów oraz zamówień.   Wymagania: - wykształcenie wyższe, - min. 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku wraz z kierowaniem działem Customer Service, preferowane w obszarze produkcyjnym, - znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji w mowie i piśmie (min. B2), - doświadczenie w dynamicznie zmieniającym się środowisku pracy, - umiejętność zapewnienia wysokiej jakości obsługi klienta, - komunikatywność, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.   Nasz Klient oferuje: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - atrakcyjny system wynagrodzenia, - możliwość rozwoju w dużej, międzynarodowej firmie, o ugruntowanej pozycji na rynku, - niezbędne narzędzia pracy, - szeroki pakiet benefitów (m.in. prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie karty sportowej, ubezpieczenie na życie, szkolenia  podnoszące kwalifikacje).