Customer Service / Collections Specialist with Romanian

  • Warszawa
  • Hth Recruitment

Dla Naszego klienta, globalnej marki z branży logistyczne (struktury SSC), aktualnie pilnie poszukujemy kandydata odnośnie propozycji zawodowej w obszarze profesjonalnej obsługi klienta. Twój zakres obowiązków Wprowadzanie zamówień zakupu klienta w systemie SAP, Odpowiadanie na zapytania klientów przez e-mail lub telefon, Weryfikacja poprawności i kompletności zamówień sprzedaży, Monitorowanie i ściąganie należności od dłużników Ścisła współpraca w zakresie planowania, logistyki, Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz dystrybutorami. Wymagania pracodawcy Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2/C1), Bardzo dobra znajomość języka (min. B2) rumuńskiego Znajomość systemu SAP oraz swobodne korzystanie z narzędzia Excel, Komunikatywność, otwartość i pozytywna energia, Chęć budowania silnych relacji z klientami. Mile widziane Doświadczenie w obszarze Customer Service (połączenia przychodzące), Pracodawca oferuje Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, Szeroki pakiet benefitów (MyBenefit, opieka medyczna, Multisport, Kursy językowe), Realne możliwości awansu oraz rozwoju zawodowego, Model pracy: hybryda, Pracę w międzynarodowym środowisku dającą możliwość rozwoju i udziału w ciekawych projektach.