Recruitment Operations Manager

  • Warszawa
  • Ewl
Co roku ponad 170 milionów ludzi zmienia pracę i kraj zamieszkania. EWL jest w samym sercu tej zmiany, prowadząc kilkadziesiąt tysięcy rekrutacji w skali roku. Działamy w Polsce, Czechach, Rumunii, Niemczech, Holandii i na Litwie, planujemy kolejne ekspansje. Chcemy zrewolucjonizować międzynarodowy rynek pracy i robimy to naprawdę, stosując zaawansowane technologie oraz AI w naszej codziennej pracy. Jesteśmy jedyną firmą na rynku, która nie mówi „kandydat”, tylko Klient. Dołącz do nas i buduj z nami nowoczesną i odpowiedzialną społecznie rekrutację międzynarodową. Do wewnętrznych struktur EWL, zespołu Recruitment, poszukujemy Recruitment Operations Managera. TWOJE ZADANIA: Zarządzanie procesem obsługi partnerów rekrutacyjnych. Wdrażanie procesów/polityk i procedur określających zasady współpracy pomiędzy Grupą EWL a partnerską siecią rekrutacyjną. Budowanie i egzekwowanie standardów obsługi partnerów rekrutacyjnych. Określanie i zarządzanie dostarczaniem narzędzi dla sieci partnerskiej (dostępy do programów, materiały informacyjne i itp.) Zapewnienie efektywnej komunikacji pomiędzy grupą EWL a siecią partnerską. Analiza ścieżki kandydata – od czasu dodania do systemu do przyjazdu do kraju docelowego i podejmowanie działań mających na celu zwiększenie satysfakcji Klienta B2C. Podejmowanie działań minimalizujących ilość osób, które zrezygnowały z pracy w procesie rekrutacji (tzw.“now show”) Projektowanie i aktualizacja programów szkoleniowych (onbordingowych, follow up, aktualizacja wiedzy). Zarządzanie zespołem Koordynatorów i Specjalistów odpowiedzialnych, za obsługę Partnerów Rekrutacyjnych. Tworzenie raportów i analiz dotyczących efektywności partnerów rekrutacyjnych, oraz podejmowanie działań na podstawie analizy raportów.   NASZE OCZEKIWANIA: Minimum 3 lat doświadczenia na stanowisku Managerskim w obszarze rekrutacji masowych. Doświadczenie w rekrutacji w Agencji Pracy Tymczasowej. Znajomość języka polskiego, języka rosyjskiego i języka angielskiego. Umiejętność zarządzania projektami. Znajomość narzędzi analitycznych oraz umiejętność analitycznego myślenia i pracy z danymi. Mocne umiejętności zarządzania zespołem, w tym budowania kultury feedbacku oraz dbanie o efektywną komunikację. Doświadczenie trenerskie/ szkoleniowe/ w obsłudze Klienta na stanowisku managerskim będzie dodatkowym atutem. OFERUJEMY: Konkurencyjne wynagrodzenie składające się z wynagrodzenia zasadniczego oraz premii. Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, platforma kafeteryjna, ubezpieczenie na życie. Budżet szkoleniowy umożliwiający stałe podnoszenie kwalifikacji i rozwój kompetencji, a także zajęcia z językowa obcego. Możliwość kształtowania procesów i dużą autonomię w pracy. Wspierające środowisko pracy, w którym kładziemy nacisk na work-life-balance. Pracę z doświadczonymi ludźmi, którzy zarówno cenią Twoją wiedzę jak i mogą podzielić się swoją. Dowiedz się więcej o Nas na naszej stronie https://ewl.com.pl/o-nas/