Customer Service Administrator

  • Warszawa
  • People Sp. Z O.o.
Dla jednego z naszych klientów, globalnej firmy z branży chemicznej poszukujemy osoby na stanowisko: Customer Service Administrator Lokalizacja: Warszawa, Wilanów Praca stacjonarna Zakres zadań: Wspieranie lokalnego zespołu sprzedaży składającego się z 5 Account Managerów Kontakt i wsparcie klientów w składaniu zamówień (komunikacja w języku polskim i angielskim przez telefon i e-mail) Koordynowanie wewnętrznych procesów sprzedaży (przygotowywanie oferty cenowej, generowanie specyfikacji i rezerwacja próbek) Odprawa celna próbek i towarów Łączenie klientów z różnymi działami firmy Zarządzanie danymi klientów i powiązanych projektów w "SalesForce" Monitorowanie harmonogramów projektów i zapewnienie, że klienci otrzymają zamówione usługi na czas Organizowanie wewnętrznych i zewnętrznych rozmów i spotkań Działowe zadania administracyjne (zamawianie produktów biurowych). Oczkujemy: Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego w mowie i piśmie- warunek konieczny Wykształcenie i/lub doświadczenie w sektorze spożywczym jest mile widziane Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem Łatwość w uczeniu się nowych systemów i programów (m.in. SAP, Salesforce) Bardzo dobra znajomość programów z pakietu MS Office Odpowiedzialność i umiejętność pracy w zespole Umiejętność rozwiązywania problemów skoncentrowana na dostarczaniu rozwiązań, zdolność do szybkiego uczenia się Doskonałe umiejętności organizacyjne: zarządzanie priorytetami, bardzo napiętymi harmonogramami i zmieniającymi się wymaganiami projektowymi, a także wspieranie klientów zewnętrznych Silne umiejętności interpersonalne i komunikacyjne: skuteczna komunikacja i budowanie relacji z klientami i wewnątrz firmy Oferujemy: Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na 12 msc. z możliwością przedłużenia lub/i przejścia w bezpośrednie struktury klienta Wynagrodzenie zależne od doświadczenia i umiejętności w przedziale: 6000- 8500zł brutto Praca na pełny etat, 100% stacjonarna Godziny pracy: 8-16 Praca w małym zespole w dużej korporacji Dostęp do uniwersytetu online i szkoleń Możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju w globalnej, innowacyjnej organizacji