Digital Media Specialist

  • Warszawa
  • Pure Play
Pure Play to pierwsza w Polsce, transparentna agencja mediowa wyspecjalizowana w realizacji kampanii Digital z naciskiem na działania w modelu Programmatic i kompleksowym doradztwie w tym zakresie. Naszymi podstawowymi wartościami są transparentność i efektywność – działamy wyłącznie w interesie naszych klientów. Miejsce pracy: Warszawa (Al. Jerozolimskie 123A, przy Placu Zawiszy- hybrydowy model pracy) Zakres obowiązków: planowanie, realizacja i podsumowywanie kampanii online; bezpośredni kontakt z klientami; odpowiedzialność za całościowe prowadzenie kampanii na różnych platformach do planowania i zakupu reklam online, zgodnie z potrzebami Klienta (Google Ads, DV360, Adform, Facebook Business Manager, TikTok Ads itp.), a także w razie potrzeby zakupów bezpośrednich; tworzenie analiz dotyczących wyników kampanii i możliwości ich optymalizacji, w tym danych sprzedażowych w kampaniach e-commerce, danych o użytkownikach i innych; techniczne przygotowanie startu kampanii reklamowych; zarządzanie przebiegiem kampanii w tym kontrola budżetu; monitoring i optymalizacja kampanii pod kątem zdefiniowanych KPI; analiza danych i raportowanie wyników kampanii. Wymagania: 2 lata doświadczenia w planowaniu i zakupie reklam online (warunek konieczny) na przynajmniej jednej z poniższych platform zakupowych: - Facebook Business Manager (Facebook, Instagram, Messenger), - Google Ads (Paid Search, Video, Display, Shopping), - DSP (DV360, Adform, MediaMath, Appnexus, The Trade Desk); doświadczenie w pracy z klientem (prezentacje, maile, raporty - preferowany bezpośredni kontakt); mile widziane doświadczenie w planowaniu i zakupie mediów w innych platformach zakupowych (TikTok Ads, Snapchat) i bezpośrednio u wydawców; odpowiedzialność, terminowość w realizacji zadań, analityczne myślenie; dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie, pozwalająca na pracę z klientami; wiedza w zakresie mediów online; Znajomość aplikacji Excel, PowerPoint, Word, Outlook. Oferujemy: dofinansowanie karty Multisport; opiekę medyczną; szkolenia; platformę do nauki języka angielskiego; firmową drużynę koszykówki i piłki nożnej; spotkania integracyjne raz na kwartał; pracę w pierwszej w Polsce digitalowej agencji mediowej współpracującej z Klientami w sposób w 100% transparentny; pełne zaufanie Klientów; prace w modelu hybrydowym 3 dni z biura, 2 dni z domu; pracę w biurze z pięknym widokiem na Warszawę; samodzielność i odpowiedzialność; możliwość budowania strategicznych i taktycznych kompetencji digitalowego planowania i zakup kampanii online; pracę w dobrej atmosferze i dynamicznym zespole i dla interesujących klientów.