Paid Social Specialist

  • Warszawa
  • Cube Group
Czy w obecnej pracy jako Paid Social Specialist czujesz, że możesz więcej, ale nie rozwijasz się tak szybko jak byś chciał? Albo może pracujesz u klienta, ale szukasz większej różnorodności w kampaniach? Czujesz, że w dynamicznym środowisku odnajdziesz się jak ryba w wodzie? :) To koniecznie doczytaj do końca i zobacz, co możemy wspólnie zdziałać, jeśli dołączysz do nas TWOJE ZADANIA: Powierzymy w Twoje ręce samodzielne tworzenie strategii, planowanie oraz tworzenie kampanii w sieciach społecznościowych (m.in. Facebook) dla Klientów agencji - współpracujemy z największymi polskimi i zagranicznymi markami z różnych branż, a performance to nasza specjalizacja; Będziesz prowadzić, monitorować i optymalizować kampanie wg wyznaczonych KPIs, a także przygotowywać raporty i analizy kampanii z rekomendacjami; Na co dzień będziesz budować pozytywne relacje z Klientami: udzielając konsultacji, prowadząc prezentacje, uczestnicząc w spotkaniach biznesowych czy po prostu przygotowując oferty dla potencjalnych Klientów; będziesz przygotowywać raporty, analizy kampanii oraz rekomendacje dla Klientów oraz oferty dla potencjalnych Klientów, Liczymy na to, że będziesz przy tym śledzić najnowsze rozwiązania związane z obszarem social mediów; Social Ads to tylko jeden z wielu kanałów, w których nasi Klienci prowadzą działania - na co dzień więc też będziesz współpracować z ekspertami z innych obszarów digital marketingu. SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŻELI... masz min. 2-3 lata praktycznego doświadczenia w Paid Social w agencji lub po stronie klienta - i chętnie nam opowiesz na przykładach o odniesionych przez Ciebie sukcesach i wynikach; Masz doświadczenie w planowaniu, tworzeniu i optymalizacji różnych typów kampanii ( leady, sprzedaż, wizerunek, traffic ); Masz wiedzę z zakresu obsługi Managera reklam na platformach: Facebook, Instagram, TikTok, Linkedin, Pinterest, X Sprawnie poruszasz się po Google Analytics Szybko i sprawnie tworzysz rozbudowane struktury kampanii Social Ads; posiadasz umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, umiesz wyciągać wnioski i dawać rekomendacje, sprawnie posługujesz się pakietem MS Office (Excel – formuły, tabele; PowerPoint), wykazujesz inicjatywę , chęć uczenia się , samodzielność i dążenie do rezultatów , bierzesz odpowiedzialność za powierzone zadania oraz sprawnie rozwiązujesz problemy – i umiesz opowiedzieć o tym na przykładach, znasz język angielski na poziomie średnio zaawansowanym, umiesz i lubisz pracować z ludźmi, jesteś nastawiony na budowanie długotrwałych relacji z Klientami oraz na współpracę z zespołem ekspertów z innych działów agencji, jeśli ukończyłeś marketing, zarządzanie, ekonomię, matematykę, metody ilościowe w ekonomii i systemy informacyjne lub podobne, to świetnie – będzie to Twój dodatkowy atut! za szkolenia i certyfikaty z obszaru marketingu zgarniasz dodatkowe punkty :) OFERUJEMY : Rozwój u lidera digital marketingu obsługującego TOP marki polskie i międzynarodowe , m.in. z branż: finanse, medyczna, e-commerce. Twój rozwój : na start przechodzisz onboarding z platformą szczegółowo wprowadzającą do firmy i organizacji pracy u nas. Następnie pod okiem doświadczonych specjalistów z naszego działu realizujesz przydzielone zadania Klienckie i na bieżąco dostajesz feedback do nich, stopniowo usamodzielniasz się i dostajesz bardziej złożone oraz samodzielne zadania. Jasne zadania, cele i zasady ewaluacji (min. raz w roku spotkanie ewaluacyjne z przełożonym), w zależności od tempa Twojego wdrożenia i wyników możliwość rozwoju w kierunku Senior Specjalisty. Praca 100% zdalna lub hybrydowa . WARSZAWA – Mokotów Daleko od Mordoru. Dog-friendly office; możliwość elastycznego rozpoczęcia pracy: 8-9.30 wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy, umiejętności i doświadczenia – umowa o pracę, zlecenie lub B2B benefity : 1 godzina w tygodniu na własny rozwój lub czas z bliskimi (w piątki kończymy wcześniej), Dzień Urodzin oraz Dzień dla Rodziny, dofinansowanie do opieki medycznej (Enel-Med) i/lub Benefit Multisport i/lub dostęp do platformy MyBenefit. Przebieg rekrutacji: Analiza aplikacji (nasz zespół bardzo uważnie analizuje nadesłane aplikacje. Sprawdzamy dopasowanie kompetencji, doświadczenia i umiejętności do specyfiki zadań i celów. Wstępna rozmowa telefoniczna z HR o Twoich doświadczeniach i oczekiwaniach Zadanie. Rozmowa wideo lub stacjonarna z liderami działu i HR (to także czas dla Ciebie - śmiało pytaj nas o wszystkie ważne dla Ciebie kwestie związane z pracą!). Możliwa dodatkowa rozmowa zapoznawcza z zespołem (opcjonalnie) Decyzja. Przeanalizujemy otrzymane od Ciebie informacje i poinformujemy Cię o dalszych krokach. Witaj na pokładzie! Po wspólnej decyzji widzimy się w biurze na Twój pierwszy dzień :)