Graphic Designer

  • Poznań
  • Estru
Kim jesteśmy? Jesteśmy estru: agencją marketingową z warszawskiego Muranowa, która szczególną uwagę poświęca Customer Experience w e-commerce. Łączymy piękne z mądrym, budując silne marki, które rezonują z klientami. Napędzamy marki, które tworzą jutro, pomagając im wchodzić na coraz wyższy level. W naszym teamie dobrze się uzupełniamy: działamy na solidnych, strategicznych fundamentach i danych, a następnie tworzymy na ich bazie kreatywne projekty - branding & packaging, UX/UI, kreacje reklamowe, komunikację w digitalu i jeszcze więcej. Dzieje się dużo, a dział projektowy się rozrasta, więc… Szukamy Graphic Designera_ki Twoim głównym zadaniem będzie budowanie doświadczenia zakupowego naszych klientów: współtworzenie brandingów oraz projektowanie interfejsów (głównie UI), a także tworzenie contentu graficznego na social media i platformy www (bannery, infografiki), czy do performance marketingu. Na co dzień będziesz pracować głównie z naszą Art Directorką Justyną, Project Managerką Agnieszką, UX-owcem Wiktorem i Motion Designerem Adamem, a także w ramach potrzeb z innymi osobami z firmy (np. Specjalistami Social Media, Copywriterami czy szefową komunikacji). Działamy z ciekawymi markami z różnych branż, m.in.: nowe technologie, beauty, moda, well-being/mindfullness. Uwaga Rozpatrzymy też zgłoszenia do pracy w niepełnym wymiarze godzin lub projektowo. Jeśli zgłaszasz się na mniejszy wymiar pracy, napisz to proszę w zgłoszeniu. Ta oferta jest dla Ciebie, jeżeli: masz minimum dwa lata doświadczenia w projektowaniu oraz doświadczenie w pracy w agencji, dysponujesz swoim portfolio ( aplikacje bez dołączonego portfolio nie będą rozpatrywane) posługujesz się płynnie pakietem Adobe (Photoshop, Illustrator) oraz Figmą, z łatwością rozumiesz język wizualny marek i potrafisz pracować ze style guide i brandbookiem, jesteś zanurzona_y w świecie brandingu oraz designu (UX/UI, z większym nastawieniem na UI), śledzisz trendy i interesujesz się digitalem i social mediami, potrafisz planować działania zgodnie z briefem i biznesowymi wymaganiami klienta oraz wizją Art Directorki, jesteś kreatywna_y i pomysłowa_y, umiesz przetwarzać informacje oraz przedstawiać je w spójnej i atrakcyjnej wizualnie formie, rozmowy z klientem nie są Ci obce, jesteś dobrze zorganizowana_y, dokładna_y, słowna_y i można na Ciebie liczyć, chcesz rozwijać swój warsztat. Mile widziane praca na narzędziach do zarządzania projektami: Asana, Slack, podstawowe umiejętności HTML/CSS. podstawowe umiejętności motion design, śledzisz temat AI i narzędzia typu Midjourney, czy Dall-E, Adobe Firefly potrafić mówić w języku angielskim minimum na poziomie B2. Co oferujemy? Wynagrodzenie w przedziale 5000-7500 netto (“na rękę”) w zależności od Twojego doświadczenia i umiejętności, współfinansujemy benefity – kartę Multisport i prywatne ubezpieczenie medyczne w Luxmedzie, finansujemy w 100% ubezpieczenie na życie, możliwość zatrudnienia w formule B2B lub umowy zlecenie i dzieła. pracę hybrydową lub zdalną: choć oczywiście mamy pet-friendly biuro na warszawskim Muranowie, w którym wszyscy chętnie bywamy, elastyczność godzin pracy , urlop menstruacyjny, cykliczne tematyczne imprezy, wyjazdy integracyjne, kawę i herbatę w biurze, szeroki wybór mlek roślinnych, a w lecie serwujemy Tonic Espresso transparentność i komunikację no-bullshit : lubimy chwalić się nawzajem za swoje osiągnięcia, ale też wprost rozmawiamy o trudnościach i rzeczach do poprawy, szacunek i pozytywne podejście : jesteśmy przyjaźni, słuchamy się i wspieramy oraz rozumiemy jak ważne jest dobre samopoczucie w miejscu pracy. Staramy się mieć zawsze otwarte głowy i z uśmiechem podchodzić do codziennych wyzwań, które przynosi czasem praca w agencji, różnorodność: każdy z nas jest inny, wszyscy tak samo wartościowi. U nas możesz być w pełni sobą, dopóki podchodzisz do innych z szacunkiem rozwój: liczy się dla nas prawdziwa możliwość rozwoju zawodowego i kształtowania ścieżki, którą chcesz iść. Lubimy angażować się w projekty wewnętrzne i dzielić się wiedzą: tak, abyśmy wszyscy mogli być coraz lepsi w tym, co robimy. Jak wygląda proces rekrutacji? Wyślij nam swoje CV wraz z portfolio (może być też link w treści zgłoszenia): aplikacje bez dołączonego portfolio nie będą rozpatrywane . Chętnie przeczytamy też kilka słów czemu czujesz, że to będzie dobry match. Jeśli zgłaszasz się na mniejszy wymiar pracy napisz to proszę w zgłoszeniu. Kandydatów_tki, którzy nas zainteresują zaprosimy do kolejnego etapu - czyli krótkiego videocalla. Wybrane osoby spotkają się z naszą Art Directorką, z którą będą bezpośrednio współpracować. Ostatni etap to krótka rozmowa z CEO i informacja zwrotna. Czujesz, że będziesz do nas pasować? Aplikuj